Jumaat, 25 Januari 2013

Si Adam Admitted

.
kembali memblogkan diri ... actually time aku buat entry ni rasanya si Adam dah pun checkout dari DEMC ... hehehe tapi aku baru laa ni berkesempatan nak update my entry ... :D


actually last monday ... tetiba aku dapat update dari si Adam yang dia kena Admitted kat DEMC ... so after office hour aku balik rumah then after maghrib aku mai jenguk dia ...

hemmm katanya tonsil dia membengkak semula dan tetiba ada jangkitan plak ... so hopefully everything ok ... ialahh lagi mamat ni actually sebelum ni dah seminggu demam ... bagus gak kena tahan ... risau gak something bad happend kan ... kita bukan tau ... :|

so as aku mention time entry ni aku publish si Adam pun dah cargas dan dah keluar pun dari DEMC ... hopefully beliau sihat seperti sedia kala ... so gitulahh kisah untuke entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin