Khamis, 17 Januari 2013

Bau Semangat Anak Muda by Nami Cobb Nobbler

.
kembali memblogkan diri ... kali ni aku continue citer pasal bahan bacaan yang aku baru jer habis selesai telaah ... hehehehe dan kali ni merupakan sebuah penulisan si Nami Cobb Nobbler yang diterbitkan oleh Lejen Press bertajuk Bau Semangat Anak Muda ... :D


bila aku selesai baca apa yang aku leh katakan ... DAMMED ... ko mengingatkan aku kembali ke zaman zaman remaja aku ... hahaha zaman zaman aku layan NIRVANA ... hahahahah serius memang Nostalgia dibuatnya ... :)

serius ... penulisan Nami Cobb ni membuatkan aku tak sabar sabar nak tau apa kesudahan cerita dia ... good ... so pada yang terbuka aku nyer entry ni ... dan nak tau sendiri apa ada dalam ini buku Bau Semangat Anak Muda ... apalagi cepat cepat grab jadikan koleksi ;))

jadinya itu lahh kisah untuk entry kali ini ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

** tetiba aku teringat zaman kaset Nirvana ... di mana ianya diturunkan ke aku dari abang aku ... tup tup member aku pinjam buat harta ... cilakkssss sungguh ... tapi aku pun dah lupa siapa yang pinjam hahahah :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Teramat sgat lah best!! Baca dahhhhh...sumpah sempoi rock.hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin