Khamis, 17 Januari 2013

Dinner at PickNik Comfort Food Cafe

.
memblogkan diri ... kali ni nak citer pasal makan makan plak ... malam tadi aku berkesempatan gi cuba try test kat PickNik Comfort Food Cafe kat area Solaris Dutamas bersama EnHadek dan CikLolly ... :D

aku dah lahh lupa lupa ingat jalan ke area sana ... kena plak malam tadi aku kena tahan dengan production ... choii kelam kelibut aku dibuatnya ... nasib sempat gak sampai sana ... soryy geng iols lambat :P


sampai jer tau tau dorang dah sampai and dah order jer ... tinggal aku jer yang belum ... so terus order ... dengan tak fikir fikir terus aku order apa yang aku nak :P


manggo smoothies


fat tuesday chicken


clams



aglio olio with prawn


alfredo


hemmm tulahh antara menu menu yang kitorang cuba try test malam tadi ... :P so setelah apa yang aku rasa dan nikmati ... hemmm clams tu memang marvelous lahhh kalau dapat makan ngan nasi ... memang malatop ... untuk chicken tuesday tu ... bagi aku biasa jerlahhh ... boleh tahan ... dan untuk menu lain tu aku tak sure member aku kata apa ... kalau nengok pada dorang macam biasa biasa jer lahh kan :P

so selesai menikmati hidangan kitorang akhirnya kitorang pun pulang ke pangkal jalan ... so gitulahh kisahnya ... jadi if ada diantara korang yang baca ruangan ni nak cuba try test sendiri ... :D

Publika, Block A4, UG1-05,
Solaris Dutamas,
Jalan Dutamas 1,
50480 Kuala Lumpur
Tel: 03-6411-6499

so gitulahh kisahnya untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin