Khamis, 10 Januari 2013

Sudah Siap !!!

.
tadi duk aku baring baring hampir hampir terlelap lepas keletihan berkerja [letihker persoalannya] tup tup si Adam roger tanya aku kat ner ... so aku just jawab ada jer kat umah ... so dia ajak lepak dinner memandangkan aku blom dinner so ON jah .. 

so kitorang decide kat OldTownWhiteCoffee Sunway ... sampai jer kat sana ... tup tup rupanya dia nak past kat aku photobook konvokesyen si Ayeen ... :D



hemmm actually bukan just benda yang aku show kat atas ni jer ye ... ada lagi gambar yang aku tak share ... sebab banyak and malas nak snap picca ... heheheh kasi surprise kat si Ayeen tu ... ini pun aku tak sure dia ada baca ke tak entry aku ni ... :P

jadinya gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin