Jumaat, 4 Januari 2013

Bday Si Daus

.
memblogkan diri ... kali ni aku nak sharing citer yang berlaku pada 1hb baru baru ni ... well as usual kitorang IT ni memang akan kerja on 1hb ... so aku ni plak gigih lahh dari SouthParkz terus shoot ke AntaraBandar ... :D

so time lunch tup tup suprised berlaku ... ada kek plak hahahah nak tau kek apa ... tuuuu diaaa :)


actually sebenarnya on 31 Dec tu merupakan tarikh lahir si Daus ... so thats why lahh tetiba ada KEK ... heheheh dan dengan itu bermula lahh majlis tiup lilin diadakan hahahaha :P



dan dia atas ni merupakan team IT yang meraihkan si Daus ni ... almaklumlah time tu kan cuti so tak semua ada ... yang ada semua geng geng processing jer ... matilahh ada yang sentap ngan statement longkang aku ni ... hahahah ;))

so apa apa pun Selamat Ulang Tahun Kelahiran Firdaus ... semoga mu sentiasa sihat dan sukses selalu ok ... ingat jangan selalu nak EL jer kalau kerja siang ... tup tup sempat aku mengayok hahahah :P

jadinya itulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro macam dah x sabar je nak makan kek tuh....ahahahaha... dah siap nganga mulut lagi..keh3...

KeMatZ berkata...

hihihihih ... tu lah nampak macam menarik tu yang tak sabar nak ngap tu ... hahahah :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin