Rabu, 16 Januari 2013

Main Gila - Sebuah Antologi Cerpen by Lejen Press

.
kembali memblogkan diri ... kali ni nak sharing citer pasal buku yang aku grab baru baru and baru jer selesai aku telaah ... :D dan buku tersebut ialah Main Gila sebuah Antologi Cerpen yang menghimpunkan 16 cerita pendek yang dihasilkan oleh 17 penulis :D


so setelah aku selesai menetelaah ke 16 16 cerpen tu ... apa yang aku lehh katakan seperti biasalahh bila cerpen ni kan ... sure ada yang best dan ada yang so so jer kan ... biasalahh tu ... tapi bagi aku ... Main Gila memang benar benar gila ... hahahah :))

so jika ditanya pada aku ... yang mana aku suka .. seperti Penebusan, 7.65mm, Ezra Hugs dan paling rare Innocent ... Innocent dah lah diceritakan dalam bahasa inggeris perhhhh :)

jadinya ... memang gila lahhh buku Main Gila ni ... hahaha pada sesiapa yang nak tau apa citer dalam Main Gila or maybe nak rasa sendiri kegilaan mereka ... silalah dapatkannya segera di pasaran sebelum kehabisan ... :D

as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

*** tetiba tertanya tanya kenapa dalam OKU Berkemeja Merah Jambu ada budak IS ... erkkkk :-SS

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin