Rabu, 30 Januari 2013

my TedYo

.
TedYo ... apakah ??? enKematz kita ni dah kenapa ... ting tong ker apa ... hahahah oklahh mai aku sharing citer pasal TedYo ni hahahah dan dan jer kan ... :P

last week time aku pulang ke SouthParkz ... aku berkesempatan lahh turun ke AyerHitam ngan family aku ... memandangkan parent aku nak beli apa aku pun tak berapa nak amik port sangat tup tup aku ngan abangNgah and KakTia join sekali ... hahhaha ;))

so bila sampai kat AyerHitam ... tup tup aku ternampak benda ni :-SS


TED ... dammed ... aku dulu pernah cakap kat diri aku .. after aku layan movie TED ... kalau aku jumpa patung TED ni confirm aku akan grab satu ... hahahaha :P tapi nak dijadikan citer ... aku tak grab pun on that day ... hahahah vollehhh :(

tapi aku duk terpikir pikir jer kan ... hahaha ni lahh masalah aku kalau aku berkenan tapi aku tak bertindak ... confirm ianya akan menghantui aku nanti ... hahahah gilorrrr lahh :P

so kebetulan esok harinya ... selepas kitorang hantar parent kitorang kat Airport coz dorang kembali pulang ke negeri Bawah Bayu ... aku ngan family abang aku plan ronda ronda bandar JB ... kat JB pun ada benda yang aku cari ... tapi malangnya nasibku ini ... benda yang ku hendaki tu ... tak ku temui ... :(

so on the way balik ... aku terus roger abang aku suruh singgah AyerHitam ... hehehehe dan tup tup aku grab juga TED ni ... hahahahhaha =)) 



so ... aku skrang dah ada peneman ketika aku memandu ... hambik kau siap pakai mafla Harimau Selatan lagi ... heheheheh curtlast ko TedYo ... hahahah tup tup aku bagi nama dia TedYo ... ni pun idea si Fateh ... hahahaha motip sangat kan :P


ehhh ehhh motip si TedYo ni duk tempat MakcikEye dia ... hahahaha mesti dia ingat nak jumpa makcikEye dia ... tapi makcikEye dia dah cuti ... hahahha [ matilahh statement aku ni kalau si Eye baca ... mau sentap ... ;)) ] ni semua kerja si Udin lahh gedik bawa naik TedYo ni ke office .. hahahah 

jap lagi ada lahh keluar MEMO dari management tak leh bawa teddybear ke tempat kerja hahahha sekarang AntaraBandar ni tengah havoc keluar MEMO ... macam macam MEMO ada ... lepas tu send email berkali kali ... KEMARUK hantar email rasanya .. hahahahha :D

opss motip lari topic ... so gitulahh kisah untuk entry kali ni ... as usual stayTuned for next entry dari aku ok ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin