Ahad, 20 Februari 2011

Terima Kasih Cinta ...... Real Teater Muzikal

.
baru baru ni aku berkesempatan meluangkan masa untuk menonton persembahan teater Muzikal bertajuk Terima Kasih Cinta yang diteaterkan berdasarkan filem CINTA .... ;) apa yang aku leh huraikan di sini ..... just one word ......

AWESOME

serius talk ..... this time aku rasa aku benar benar dipertonton or dipersembahkan the real Teater Muzikal .... kira tak salah if aku kata teater ni sehebat Puteri Gunung Ledang Muzikal and maybe P.Ramlee The Muzikal [coz yang ni aku tak nengok just dengar member cakap jer ..... :P]

coz kebanyakkan teater muzikal yang aku pergi before this mostly semua miming ..... tak real suara kluar dari pelakon .... so kali ni .... bukan sajhe pelakon utama ... malah backup semua memainkan peranan mereka begitu mantop ok .... dari segi lontaran suara ... dari segi gerak geri .... tarian mereka memang menghiburkan .... good job semua ... :)

serius aku puas hati dan berterima kasih pada semua dengan persembahan terbaik kalian .... GREAT ....... macam macam gaya aku nengok ada .... dari segi dance .... dan macam ala ala American Next Top Model pada sessi akhir pun ada .... run away memperagakan bag semua memang curtlast ..... hidup teater korang ..... :)

walaupun ada minor minor masalah but well nama pun nengok first persembahan kan .... maybe if second or seterusnya tak ada masalah kot ..... lagu lagu yang diperdendangan sememangnya kena dengan teater ni walaupun ada satu 2 lagu yang aku rasa tak berapa kena xpecially yang part awal ... but still leh dimaafkan maybe aku jer kot rasa tak kena orang lain ok jerr kan .... nama pun taste masing masing hahahahah ;))

but apa apa pun ..... Terima Kasih Cinta ..... sememangnya REAL TEATER MUZIKAL compare other teater muzikal yang more miming ok ..... hahahahha syabas pada team production Terima Kasih Cinta ..... so pada kalian yang ingin melihat sendiri .... masih lagi ada masa ni .... tayang akan berakhir pada 6 March 2011 :)

so apa lagi .... gi jer serang Istana Budaya ..... heheeeheh aku macam nak gi lagi jer .... nak gi beli Cokelat Terima Kasih Cinta .... boleh hhehehehehhe adake buat cokelat ... cuba lahh buat FM ke kan ... leh simpan buat kenang kenangan ...... opsss yang ni tutup case ye ... tak ada kaitan pun hahahahhaha :P

so as usual stayTuned for next entry ;)

TakSangkaYer ... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin