Isnin, 7 Februari 2011

celebrate bday yang tertunggak .....

.
awat lahhh pelik kebenor entry mung ni enKematz ...... hehehehhe ontahlahhh aku pun tak tak kenapa title nyer berbunyi begitu ..... so jom aku citerkan kenapa dan apa sebenarnya yang terjadi .... wahhh dah macam berita plak .... :P

actually citeryer macam ni ... duk aku mengxplore site SuaRasa HomeMade Cake .... tiba tiba aku teringin benor nak rasa Orange Cheese Cake with Orange Fruits on Top ... amik kau .... nama dah macam You Wanna Be On Top .... American Next Top Model sangat ..... :)

so bila terpikir pikir ... teringat ingat kembali ... dammed aku ada hutang ngan housemate aku .... oreo cheese cake one slice .... so terus aku decide better aku order cake ni jer kan ... kira ganti pada cheese cake one slice dia pada one full cake ... :P

so finally .... kitorang pun celebrate lahhh bday boy si Khai ni .... ehehehhe sorry lahh Khai yer ... tertunggak selama 2 tahun gitu ... amik kau .... kira ok lahh kan ... aku bagi full cake gite ..... hehehehehe walaupun bday ko setahu aku buka bulan ni kan ... bulan berapa yek .... errkkkk lupa ... ;))

ohh dah alang alang tu ... citer sikit pasal cake ni ... perhhh memang menarik tertarik daboom lahhh .... walaupun aku ni bukan lahh peminat cheese cake tapi ... memang mengancam ok ... aku makan 2 slice jer ... terus flat .... wakkakakaka rasa memang marvelous .... pada lidah aku lah ... kalau lidah chef chef or hantu cake yang tegar aku tak tau lahh kan ..... :P harga pun not bad ... amat berbaloi ....

wahh tak pasal pasal aku duk promote plak ... motip sangat .... so if korang nak tau apa lagi koleksi kek yang ada kat SuaRasa tu ..... click jer kat link kat atas tu .... aku dah kerap gak order cake dari situ .... dan semuanya aku puas hati .... harga pun tak lah mahal sangat macam kek secret recipe .... :P

so gitulahh ... ops dah ntry pasal bday ... wish gak lahhh HappY BeLateD BirthDay pada HouseMateku ... Khai ... semoga sentiasa sihat dan success dalam apa jua ko lakukan ...:)

TakSangkaYer ...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin