Isnin, 21 Februari 2011

biasa jer .....

.
baru baru ni ... lepas layan Teater Terima Kasih Cinta .... aku ngan CikSukaHati sempat lepak ngeteh kat one place ni kat area sri rampai setapak .... ni pun bila aku lately ni selalu sangat duk dengar orang duk perkatakan pasal cendol kat Wahab Cendol ni .. so kitorang decide untuk gi try test nengok apa cer .... ;)


bila sampai .... aku dah mula kata ... dammed ramainyer orang ..... but luckily kitorang dapat gak tempat untuk menikmati menu yang disediakan ..... serius ramai orang tup tup self service .... hahahhaha benda ni membuatkan aku blur blur ayam kejap ... how to do .... dapat list order ala ala kopitiam but finally kena selfservice gak .... :-?

ok maybe list order tu penting untuk mereka yang mai more than 6 orang kot ... so senang buat order tak lupa .... good idea .... :) so finally kitorang decide pekena cendol pulut dan rojak ayam .... but apa yang aku leh katakan .... rasanya just biasa jer .... tak adalahh kebaaaabooom sangat seperti yang dicanang canang yang membuatkan aku terpanggil untuk merasa sendiri ....

oh maybe selera aku lain dari selera mereka .... but pada aku tak ada lahh cendol ni worst sangat ... still ok lahhh .... cuma ialah tak ada sampai ko akan berkali kali turun ke sana untuk pekena cendol ..... heheheheheh maybe aku tidak kot ... dengan service yang macam tu .... erkkk aku memang kureng sikit .... sorry to say ... :(


if korang tanya kat aku .... aku rasa cendol pulut kat Jalan Kebun kat area Kota Kemuning lagi menarik sehingga membolehkan ko kerap nak mai melepak pekena cendol ... hehehehhe if korang nak cuba try .... silakan ke area Jalan Kebun .... cari jer Cendol Jalan Kebun ... tapi tak sure gak selera korang kan .... as aku mention selera masing masing kan ..... :P

so gitulah kekdahnyer .... as usual stayTuned for next entry dari aku .... ;)

TakSangkaYer....:-t
.

1 ulasan:

HaZiFah berkata...

cendol pulut? guwa lbh prefer cendol biasa² aje...

wei ko penah mkn tak rojak sotong yg kat bangi? sedap gak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin