Ahad, 13 Februari 2011

pre wedding si Ika ......

.
continue memblogkan diri .... kini aku nak citer pasal photoshoot pre wedding member aku si Ika ni .... ok fine .... pada awalnya dorang plan nak buat Ahad tapi ntah apa kes tiba tiba change plan buat Sabtu .... so when Adam roger aku ... aku kat kul berapa ... sabtu tu :-? 10 pagi ... apakah ... so aku jawab tak dapat join coz aku kerja ....

ntah apa mimpi boleh plak si Adam roger kata ... Ika kata its ok buat lepas aku habis kerja ... choii ni siapa photographer ni ... aku ke Adam ... dan siapa nak photoshoot aku ke Ika ... hahahhaha .... tiba tiba aku rasa begitu penting dalam event ni ... wakakakkaka ;))

so selesai ajhe gi jenguk baby Fiza, aku terus jer bergegas ke umah Adam ... rupanya ada ada bawa sorang lagi photographer .... Josiah namanya .... so lepak makan dulu ... everything settle terus shoot ke Putrajaya .... jumpa si Ika ngan Awin terus ker port photoshoot ... Taman Botani .... :)

rupanya baru ku sedar kenapa aku diperlukan ... rupanya aku dijadikan prop untuk pegang semua barang barang bakal pengantin .... dammed ... rupa rupanya si Ika masih tidak lupa lagi dendam dia kat aku 4 tahun lepas ... di mana aku telah jadikan dia sebagai panyakut jubah konvo time tu .... hampagas sungguh .... berdendam rupanya ko ye .... :P

so bila mereka beraksi .... ada kalanya aku pun keluarkan babyG9 aku .... snap beberapa gambar ... yang aku suka .... well nak snap banyak banyak terasa kerdil jika dibanding dengan baby Adam dan Josiah yang sememangnya canggih lagi kebaaabooooom ..... :(

hemmm .... so kat atas tu antara posse pose yang bakal pengantin ni telah lakukan .... hemmmmm kalau nak nengok lebih lanjut ... korang lehhh lahhh jenguk kat SenseOfView .... kat sana akan ada sessi mereka ni ..... dan kat situ korang leh nengok hasil penggunaan camera yang lebih canggih dan mahal ..... ;))

tapi banyak banyak scene ... aku shoot kat bawah ni confirm photographer 2 orang ni tak ada ..... betul tak :-?

amik ko gaya ...... macam macam photographer ni kan ... siap baring baring untuk mendapat shoot terbaik .... kau MAMPOO ..... hahahahha ;)) selesai photoshoot kat Taman Botani ... perut pun dah berbunyik ... so plan ke Alamanda nak makan .... dah alang alang kat berada kat Alamanda .... apa lagi ... shoot bakal pengantin ni dalam Mall lahh but time ni aku memang tak keluarkan camera aku coz aku busy melantak .... =))

so sampai around 8.30 malam gak lahhh baru kitorang semua selesai photoshoot pre wedding si Ika ngan Awin ni ..... just 2 place kitorang guna ... Taman Botani dan Alamanda ... so nantikanlah hasilnya di SenseOfViews ok ......

gitulahh citernyer ... as usual stayTuned for next entry dari aku .... ;)

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin