Rabu, 2 Februari 2011

kalau dah busuk hati ........

.
hemmm ... what the entry dahhh enKematz ...... ada ada jer ko nyer title ni ...... kenapa ni ...... huhuhuhuhu ;))

gitulahhh tadi ntah macam mana aku rasa hangin jer satu badan .... nak dijadikan cerita .... aku confused bila memikirkan semula .... and suddenly terkeluar dari mulut aku ni .... WHAT THA F**K .....

punyalah ko nak cuba tutup kesalahan diri kau .... tak pasal pasal ko duk ngadu plak kat HR ..... mesti ko rasa tercabar kan bila aku cabar ko suruh keluarkan memo ..... hahahha .... yang bestnyer ko tu lelaki .... ada juga lelaki macam ni kan .... kaki report kaki ampu ....... mengalahkan perempuan .... choiii sangat .... =))

tapi aku memang waiting if memo tu HR nak send ..... walaupun kitorang dah ditegur di reception kaunter tadi .... insyaALLAH ... if the memo shoot ... aku akan reply .... insyaALLAH ....

coz aku masih berpegang pada kata kata MD .....

"Kalau boleh bilik IT tu janganlah kelihatan sangat macam bilik IT"

hahahhahaha so kitorang kotakan lahh apa yang dipinta ... kitorang buat bilik IT like bilik rehat ..... hahahahah :P tu lahhh suruh masuk ke perjumpaan ngan MD korang mengular ....... kan tak tahu cerita ...

hahahha ntahlahhh .. pada aku kalau dah hati tu busuk .... busuk gak ..... teruskan lahhh perangai ko tu .... bring IT .... insyaALLAH kitorang akan hadapi dengan senyuman ...... :)

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin