Jumaat, 25 Februari 2011

what a day lah ....

.
erkkk .... tiba tiba title tak bleh apakah ..... actually nak update citer lain ... tapi timing memang tak mengizinkan .... tapi entah kenapa hari ni aku nak release jap dengan meroyan kat ruangan aku ..... :P

hari ni aku dah rasa diri ni kalau robot kan best ... sure laju jer aku handle semua kerja aku kan ..... boleh plak hari ni aku sorang sorang terkontang kanting .... amik ko ....

debugger ..... networking ..... ntah apa apa ntah ... belum job daily aku lagi ... job daily orang lagi ..... perhhhh but ... apa yang aku leh katakan .... hemmm ... unexpected aku lehh handle it ..... paling tak bleh blah server part .... hahahhaha giler lahh dah lama tak bermain dengan alam server .... :P

dah lama tak beremote desktop ke apa kan ..... duk turun bilik server bagai .... tapi hari ni .... tak pasal pasal terpaksa .... apa apa pun thanx lahh pada otai Server kat AntaraBandar enIdan ... coz guide aku .... tapi dia memang kena guide pun ... kalau tak .... budget aku nak buat .... ;))

apa apa pun .... bila aku pikir balik ... ada time best gak main main server ni ..... hahahaha ni yang nak mintak training pasal server ni ..... :p

oklah ... as usual .... stayTuned for my next entry ;)

TakSangkaYer ...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin