Isnin, 28 Februari 2011

si adam @ mally masuk demc

.
last week time aku buat kerja ... tiba tiba si Adam sms aku minta tolong .... then aku tanya tolong apa ... dia kata minta tolong mai umah dia and send dia ke DeMc .... so malam khamis tu ... after aku lepak ngeTeh ngan clix AntaraBandar ..... aku terus ke umah si Adam ....

sampai sampai nengok mamat di melepek lemah semacam .... rupanya dah seminggu lebih dah tak berapa sihat .... and since sabtu tak makan ... coz tonsil dia membengkak .... so bila dia siap aku pun send lahh mamat ni ke DeMC .....

sesampai di DeMC setelah di check oleh si doktor ... finally si Adam kena warded .... erkkkk ... so terpaksa lahh mamat ni bermalam di DeMC ... so bila semua dah ok nothing apa yang aku leh lakukan ... aku pun tinggalkan si Adam ni coz aku esok kerja maa ... timing time tu pun dah around 1230malam .... ;))


on friday plak .... selesai ajhe waktu kerja .... aku terus shoot ke DEMC .... lagi pun KESAS jammed like lahanat ... so singgah jenguk si mamat ni sebentar ... time aku sampai sempat lahh jumpa ngan family kak ina ... wah anak dia yang bongsu dah besar dah rupanya .... hehehehe awat aku rasa hari masih baru bertatih jer kan .... hehehehhe hari tu bila yek ... zaman degree hahahha choiii =))

selain aku ... si Ika ngan Awin pun ada mai gak ... kesian si Ika duk risau ... almaklumlah hari penting dia nak menjelang tiba ... photographer nyer plak terlantar di hospital ... apa cer .... :-?

si Ayu & Rafi serta budak comel si Ayra pun ada mai ..... wah si Ayra ni pun dah semakin membesar .... aku rasa macam baru last week jer gi majlis aqiqah dia ... hahahah memang tipulahhh dan dan jer ... budak ni dah 6month dah ... erkkk betulkan Ayu ke aku salah kira ... hahahah what ever .... :P

so gitulah .... lagi pun si Adam ni pun dah keluar dari DEMC dan ok dah skrang .... hopefully beliau sihat sediakala dan selamat kembali bekerja .... dengar citer dapat mc seminggu .... amik ko ... balik kampung lahh kekdahnyer ...... :)

so as usual stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer .... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin