Rabu, 9 Februari 2011

gelagat pengoment di youtube ......

.
hemmmm .... memandangkan aku today tak ada kerja sangat .... so kerja aku duk berFB ... dan duk berYouTube .... hahahhahaha heaven kan ... time relax ... bapa punya relax ... time kerja bertimbun .... amik kau ... kerja sampai midnite dibuatnya ... :P

so tengah duk aku surfing tup tup dapat notification email yahoo aku .... so biasa email yahoo ni aku akan buka seminggu sekali .. tak pun bila emailnyer dah mencecah ke 50 email belum dibaca ... bukan ada email penting pun ... just email notification orang comment kat video account youtube aku jer ;)

so nak dijadikan cerita ... time baca membaca ni comment comment pengoment youtube ni ada kalanya membina ... tapi kebanyakkan nyer memang bengong jer lahh .... paling tak bleh blah aku rasa video kat bawah ni .... if korang rajin korang boleh baca seluruh comment dorang ..... :|



KLIK untuk lihat comment ²

hemmm .... aku duk meroyan ni bukan kerana aku diehard stacy ok ..... cuma memandangkan video ni aku yang up ... dan sepanjang penglibatan aku dalam mengupload video since 2008 ni ... video ni lahh paling banyak orang comment .... :)

comment kalau membina or mengutuk benda yang betul its ok ... ni yang tukang comment pun bila kita perhatikan bodoh yang amat .... ialah duk citer copycats ... tiru lagu lah ... tiru gaya lah ... apakah .....

cuba korang imagine .. video ni direcord time Stacy rasanya baru beberapa bulan begelar artist ... ok ... dan ni adalah lagu cover untuk sebuah concert .... dan sememangnyer kebanyakan konsert reunion ni memang dorang akan nyanyi lagu cover ....

yang comment pun kutuk lahh duk nyanyi lagu orang lahh apa lahh .... so siapa bangang ... sebelum comment tu cuba lahh fikir dulu apa yang korang nak comment .... yang kutuk pasal paras muka pun tak bleh blah ... macam lahh yang tukang comment tu superdupper cun melecun .... ishhhhh ishhh ... :-?

ntahlahhh maybe seronok kot dorang ni duk comment kutuk kutuk .... dan yang kelihatan dah macam peperangan 2 negeri dah .... so sebenarnya siapa yang bermasalah ..... rasanya kalau kat luar yang duk comment comment ni bukan berani mana pun ... tul tak ....

tapi biasalahh bukan video ni jer yang biasa comment bukan pada nyanyian dorang ... tapi more pada comment pasal ntah apa apa ntah ..... dan ada another one story tu ... lagi best ... punya obses dengan artist baru yang dia minat sampai leh kata artist baru tu more better dari artist sebenar .... antaranya video ini .... ;))



KLIK untuk lihat comment ²

bukan apa .... kadang kadang pasal commentor dari diehard artist finally yang busuk nama si artist ... bukannya tukang comment tu ... paling kelakar bersungguh tu kata artist dia baru lahir dari program rialiti tu terbaik ..... hemmm ntahlahh kan ... nama pun diehard apa nak buat .... :P

yang aku ni pun dah kenapa .... beria duk boom bang apahal ... kan .... layan kan jer lahhh ..... apa apa pun thanks lah pada kalian sebab view video yang aku up ..... walaupun ada gak video yang aku up tu ... diup semula ....... tujuan apa ... itu aku kurang pasti .... perlu ke ko nak up 2 video yang sama .... suka hati ko lah labuuuuu .... macam macam kan .....

oklahh ... as usual ... stayTuned for next entry dari aku ... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

4 ulasan:

HaZiFah berkata...

aku x nk komen pasal stacy nyanyi lagu sapa2 ke...tp pas tgk apa yg aku pasan dia nyanyik miming~~hahahhahha itu aje yg aku pasan :p hehe

KeMatZ berkata...

heheheh ..... fiza mana ada miming ... ko imagine budak yang keluar minggu pertama pun kena nyanyi live ni kan plak juara .... heheheh :P ni kelebihan budak program rialiti dengan budak recording ... ehhehe :P

HaZiFah berkata...

cuba ko tgk blk~~~
masa dia menari ada part suara kuar dulu dr masa mic kat ngan mulot dia~~

ya la~~aku tau ko die hard fan stacy~~hakhakhakhak

KeMatZ berkata...

hahahahha ... ko ni lucu lahh ...

kalau ko nak tau ... youtube ni kadang kadang mempunyai masalah video yang diup ..... dimana suara or bunyi akan lari sikit timing dia ... ko nak aku bagi ko raw nyer file ke .... heheheheh

ku sangkakan ko tahu masalah ni di alam maya .... heheheheheh :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin