Isnin, 14 Februari 2011

sessi exchange FM ......

.
continue memblogkan diri ..... kali nak story time iols ngan groupie duk plan nak lepak CikCur kat Q-Bistro ..... so planning lahh .... kebetulan aku memang nak jumpa groupie untuk pass around FM yang aku beli .... sorry lahh guys iols hanya mampo melancong dalam negeri jer ... so FM Sabah jer lahhh yek ..... heheheheh :P

but aku dapat .... FM dari Jogjakarta ni dari Hadek ..... dan 2 orang tu ialah FM dari Korea ok ... from Zie .... aikk motif dapat 2 .... actually benda tu 1 .... dan ntah si Zie ni tersilap percaturan dia ingatkan satu ... so dia try nak pisahkan .... so yang best nyer demo version tu aku yang dapat .... ntah macam man kat rumah time aku kluar tup tup tertanggal ... so terpisah lahhh heheheheh ;))

but jangan bimbang aku tak akan jauhkan mereka ... wakakkakk selain purpose nak exchange FM ..... actually aku masih tak dapat FM dari Lolly and Kak Lisa ... dorang tak bawa on that day .... but Kak Lisa bawa Blueberry Cheese Tart ..... perhhh marvelous ...... ni kira tutup mulut kitorang yang duk menunggu kehadiran Super Diva Davanna ni ..... :P

well ... bila Super Diva dah mai ... macam macam story ada ..... begitu lancar hanyaman ketupat weols semua ... curtlast gitu .... sampai tak sedar tup tup dah 1.30 pagi ok .... no wonder mata masing masing dah berair ala ala zombie gitu ..... habis tu tak reti reti nak pulang ke pangkal jalan ...... :)

so gitulah kekdahnya cerita kali ni .... as usual stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin