Isnin, 13 Disember 2010

dah lama tak hapdet....

.
motif tajuk entry pasal dah lama tak hapdet.... apa yang tak hapdetnyer enKematz oiii.... nengok Hampeh dot com zone ni senantiasa berupdate..... kalau blog rakan seperjuangan maybe lahhh ramai yang tak berhapdet... ada yang dah bersawang... ada gak yang dah macam rumah puaka.... :P matilahhh if ada yang terasa..... :))

oklahh actually citer pasal dah lama tak hapdet ni... citer pasal FACEBOOK.... ;)

bukan apa... aku dah lama tak update status facebook aku... ala lama tak lama juga lahhh ada lahh dalam seminggu... vollehhh... tak tahu kenapa.... aku rasa malas nak update status aku last week.... :-?

tapi tak sangkakan seminggu juga aku lehh bertahan.... tak update status... padahal ada jer benda yang aku lehh sharing kat sana tu.... heheheheheh :P tapi walaupun aku tak update status aku... aku masih juga memantau wall member member aku.... serta comment kat mana mana yang aku rasa aku nak comment.... :)

kira aku berjaya tidak update facebook aku... but... aku masih gagal untuk tidak memantau facebook.... hehehehe.. macam mana yek.... rasa macam tak lengkap jer if aku tak click url facebook kan.... mesti nak usha... mesti nak tahu kawan kawan aku update apa.... ;)

so akan akan kembali update status nanti yek... ingat nak kembali sharing apa ajhe yang aku nak update kat status aku tu.... heheheheh so tunggu jer.... pada beberapa kawan aku yang bertanya kenapa dah lama aku tak update status fb aku... ntah aku memang tak ada jawapan untuk soalan tersebtu.... heheheheh

so I WILL BACK TO UPDATE MY STATUS SOON..... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

ko majuk ngan sape nih..???smp band FB slm smggu...huhu

KeMatZ berkata...

mana ada merajuk....

aku pun tak tau kenapa aku malas nak hapdet status kat FB....

heheheheh :P

dont worry aku dah kembali hapdet... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin