Rabu, 1 Disember 2010

just pelik why ......

.
Situasi Satu .... :-?

aku tak paham
kenapa kita selalu
nampak kesalahan orang lain
sedangkan
diri sendiri
pun sama
nan hado

how
bak kata pepatah melayu
paku dulang paku serpih
kata orang
ko lahh yang over ok

tapi serious
aku tak tau kenapa
ngan slumber
dia leh kata begitu

mula mempertikaikan
kerja orang
dammed

apalah yang ko sakit
hati sangat
cammon lahh
professional
respect each other

if ko respect orang
orang akan respect ko balik
serius
easy kan
ntahlah

aku pun tak paham
apa masalah
korang
LANTOK
janji kalian tak kacau aku
udah

NOTED :)


====================================================


Situasi Kedua ... :-?
yang ni
aku selalu hadapi
every week

time lepak minum
kat mamak
serius

mamat ni akan
cuba nak pahamkan
mamak ni
but
mamat ni cakap
pun aku tak paham
apa lagi mamak
yang sememangnya
bukan dari sini

so
siapa yang patut
dipersalahkan
then
ada hati mamat
ni nak gelak
kata mamak tu
tak paham
ontahlah
asalkan ko bahagia
udah

tapi kalau boleh tu
cubalah
gunakan bahasa
yang kita semua
paham

sendiri mau ingatlah

:P

====================================================

hahahah terima kasih melayan aku merapu...... hehehehhehe as usual stayTuned for next entry.... ;)

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin