Khamis, 23 Disember 2010

Tekad ....

.
tadi siang... time di office.... ntah macam mana suddenly mood aku rasa tak best.... bila ada benda yang tak best telah sampai ke telinga aku.... dammed.... mood nak buat kerja hilang macam tu jer.... so aku more surfing.... facebooking and layan lagu..... ntah macam mana... tiba tiba mp3list aku lehh memutarkan lagu TEKAD dendangan Andy Flopp Poppy... terus feel semacam jer..... ;)

so kat bawah ni aku ada tepek lirik dia.... kalau tak silap liriknye ditulis oleh Taheera Rosheena.... tu pun aku jumpa lagi ni dalam FB.... huhuhu.. so if lirik dia ada salah dan silap jangan marah ye... sebab aku dengar... aku taip balik.... :P


terdengar sebuah cerita
kisah perit sang pujangga
bekorban usia muda
meniti jambatan cita

tika melebar sayapnya
datang ribut tak diduga
terjatuh ditimpa tangga
hampir lumpur semangatnya

perisai ini tidak dapat bertahan lagi
bertubi tubi sering diuji
tetapi hati tiba tiba segar kembali
tak akan lemah teguh berdiri

semua mahu berjaya
insan yang cekal hatinya
subur dari putus asa
mengbilang syukur yang ada

terbentuk sebuah jiwa
permata penuh rahsia
menyerahkan segalanya
kepada yang maha esa



serius.... aku rasa cool dan tenang jer bila dengar lagu ni..... so biarlah apa jua yang terjadi aku cuba hadapi dengan tenang... dan kuserahkan ajhe pada yang MAHA ESA... insyaALLAH....

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin