Isnin, 27 Disember 2010

pre wedding photoshoot ......

.
kembali berblog aku... dont worry aku dah kembali active seperti sediakala.... well seperti aku katakan... demam ni kita kena lawan... kalau kita layankan... hemmmm memang atas katil lahh seharian kita.... :P

so... last sabtu... seperti dah deal ngan Adam... kitorang sessi photo pre wedding untuk pasangan si wady dan anne.... coz depa amik package apa... opss aku lupa... package gold kot.... paling mahal nyer... hehehehe ;)

so pada mulanya janji around 4.30ptg kat area putrajaya.. but ada something happened... kitorang terlambat 15minit.... heheheh nasib lahh pasangan ni aku leh handle... hehehehehhe... so first place kitorang ke kelab tasik... but before adam shoot the picca... kitorang lunch dulu.. bengongkan.. nak kat kul 5 baru lunch... choii sungguh.. :-B


ala kitorang just beli tapau jer.... hehehehhe... tu makan pun tepi parking... nengok gambar atas tu... choii sungguh si anne ni dia lehh snap gambar aku tengah makan... nasib aku tak ada hal nyer...... heheheheh :P

so bila semua done... pasangan dah bersiap... maka bermula lahhh posse mereka kat tepi tasik... macam macam lahh depa buat..... hehehhee aku... aku just arah jer... ada masa aku just lepak jaga barang... yang shoot si adam... dia kan ada camera mahal... ;)

selesai scene pertama dengan gaya santai.... kitorang pun tukar port.... dan pasangan pun... bukan saja tukar port... malah bertukar pakaian... untuk scene kedua..... scene kedua... kitorang pilih kat bangunan kehakiman....... hemm.... nak tau depa pakai apa... amik ko.....

style kan... Pirate.... serius aku kata... kalau tiba tiba malam tu depa kena cekup... memang aku tak tau nak jawab apa... tiba tiba pirate ada kat bangunan kehakiman.... hahahhaha.... dan dan jer aku.... motip lahhh nak kena cekup bagaikan.... hahahhaa :)

opss gambar bawah ni.... hahahha.... ni lahh dia....

bila orang kata jangan kacau.... nak juga... kan dah kena tawan..... haaa padan ngan muka..... =))

bila dah selesai 2 scene untuk pre wedding depa tu... kitorang pun cargas pulang... before pulang... lepak dulu dinner kat USJ..... si wady dah flat ... dia plak demam.... kesian.. hehehehhe..... apa nak buat musim demam.... :P

so gitulahh kekdahnyer..... citer pasal title kali ni.... so as usual... stayTuned for next entry ok... ;)

* gambar atas semua dari camera ayam aku jer... kecuali gambar kena tawan tu... dari camera mahal enAdam.... nak nengok gambar dia.. gi sini ... SOV ....

TakSangkaYer..:-t
.

1 ulasan:

Kopi Susu berkata...

pic ke-4 tuh terbaekk..:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin