Selasa, 14 Disember 2010

tak ku sedar masa berlalu.....

.
hari ni aku tak tau kenapa
masa berlalu begitu pantas
mana tidaknya
biasa agak lama untuk menanti waktu lunch
tapi tidak seperti tadi

another thing
tadi
tiba tiba aku boleh
berkata
haaa
dah kul 1700
tu pun bila
aku kena signed
logtag member aku


bila malam pulak
tengah aku sibuk
checking data
rupa rupa nya dah nak kul 1130mlm
amik ko
cepatnya
masa berlalu
tanpa ku sedar

giler aahh
kadang kadang
time kita memang buat kerja
memang
kita tak sedar
masa berlalu

tau tau kat luar
dah gelap

hahahaha
macam skrang ni
duk meroyan
sampai tak sedar
dah nak kul 2 pagi

tak mengantuk ke
EnKematz
esok mau kerja
hahahha

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

LaYar_LaRa berkata...

nak cakap hang insan plg bz lah ni kat antarabandar....:) mmg pun kan..maklumla org pentinggg...:)

KeMatZ berkata...

org penting lahh sangat.... aku dah macam machai jer kat sini..... sedih.... org penting tu yang kat dalam bilik sorang tu... yang kul 4 dah gelap biliknyer.... :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin