Selasa, 14 Disember 2010

tiba tiba ajhe teringat pasal McDota

.
tadi pagi time aku tengah lepak breakfast nga colleague aku bertiga di kedai mamak.... ntah macam mana tiba tiba kitorang leh buka topic citer pasal fastfood.... dan yang bestnyer tiba tiba aku lehh duk citer pasal one fastfood oldies time aku sekolah rendah dulu..... ni dia...;)


hemmm... ada tak diantara kalian pembaca blog aku ni... yang tahu akan kewujudan McDota ni.... :-? if aku tanya pada member member sebaya aku yang di SouthParkz ofcoz depa semua tahu akan kewujudan benda ni..... hehehehhe :)

mana tak nyer... zaman sekolah rendah dulu... kitorang mesti akan dapat voucher percuma makan one set meal ayam ni atleast 1 bulan sekali... tak tahu time tu kenapa... macam senang jer dapat voucher tu.... :P

voucher tu just dapat meal jer... without air... so time tu nama pun budak sekolah rendah katanya.... so... kadang kadang air kitorang just order... SkyJuice jer... nama ala ala gempak macam juice oren or jus epal jer kan.... heheheheh padahal just ais kosong jer... :P

aku tak sangka plak... ada gak website citer pasal benda ni... dan gambar gambar ni semua aku cilok dari sini .... dan yang best nyer gambar kat bawah ni.... Outlet Southparkz...;)

perhh giler oldies.... skrang ni kedai ni dah jadi kedai makanan cina dah... ala ala warung biasa jer... if korang perasan ada perkataan NOW SHOWING kan belah kanan tu... dulu belah kana kedai ni panggung wayang REX.... now dah jadi kedai HOT MARKET... :P

bila aku nengok gambar keychain ni... tiba tiba aku rasa.... macam rare giler kalau siapa ada keychain ni... dan rasanya dulu aku pun ada kot... tapi biasalahh budak budak... mana pikir apa pun... sure dah hilang or aku tepek kat ner ntah.... :P

tapi bila citer pasal keychain ni.. tiba tiba aku teringat kat kawan abah aku sorang tu... dia tu memang pengumpul keyChain.... ni for sure ada dalam koleksi dia ni... heheheh.... ada masa nanti aku nak tanya... choii... beria.. ntah ntah dia pun dah buang dah semua koleksi dia... tak pun cucu dia dah jahanam kan... =))

so gitulahhh kekdahnyer... aku pun tak tau apa mimpi tiba tiba... tergerak hati aku nak cari pada McDota ni.... rasa rasanya ada lagi ke skrang ni.... ni aku tak sure... :) so as usual stayTuned for next entry dari aku.... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

1 ulasan:

Muhizam The Giant of North berkata...

Ada lagi. Cuma tak banyak tempat. Sungai Petani, Segamat dengan Melaka yang saya tau masih ada lagi outletnya. Kebanyakannya dah tutup.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin