Isnin, 20 Disember 2010

AntaraBandarRetroNite .....

.
wokkehhh.... kembali memblogkan diri..... kalau before this aku duk citer pasal dinner company tempat aku kerja... so now aku nak sharing apa yang terjadi on that event... coz... actually aku malas nak citer panjang.... :(

coz serius shit aku katakan.... this is fully shit dinner yang pernah aku mai... serius beb... even dinner zaman aku diploma pun more more better than this dinner... serius... apa yang aku leh kataka... yang happy hanyalahh.... staff yang berpakaian RETRO malam itu..... serius.. depa semua memang jenis sporting follow the tema... =D>


another yang menarik malam tu ... persembahan BLACK ... cool... dari segi nyanyian tak payah nak pertikaikan kehebatan vocal BLACK.... nama pun muncul dari program rialiti... so untuk persembahan LIVE sememangnya superb.... tidak pada artist yang terkenal melalui CD or recording .... bila nyanyi LIVE out habis.... so thumbs up pada BLACK .... dan another one... BLACK berjaya berkomunikasi dengan baik ngan kitorang .... so GREAT pada BLACK =D>

so aku rasa itu jer yang menarik dinner RETRO NITE yang company aku anjurkan.... lain NAN HADO ...... :(


Makanan
dammed hazab tak sedap
lapar membuatkan aku balik lepak kat william
(HOTEL PREMIER)

Event Management
looks tak buat kerja dengan betul
(FRAS EVENT MANAGEMENT)

Decoration Dewan
umpama decoration konsert akhir tahun sekolah rendah
(ni salah hotel ke salah event management :-?)

Photographer
datang lambat ... alasan jammed
nenek dia punya alasan


Emcee
menggelabah
cakap laju semacam dan syok sendiri


Dance yang ntah apa apa ntah
buang masa ajhe
Nyanyian Band pun rasa tak perlu
Bosan

Majlis Kelam Kabut

Finally
Dinner ni Totally HAZAB


Tahniah pada PENGARAH DINNER atas penganjuran dinner terbaik abad ini .... aku rasa budak sekolah rendah boleh buat more better dari ni ok .... hope sangat company aku akan buat post moterm and audit back apa yang depa lakukan....... giler upset ok X(

TakSangkaYer.... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

Issshhhh..ada pic ngn kembar la... :-p

KeMatZ berkata...

kembar celah mana wehhh...
siapa kembar itu.... :-?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin