Rabu, 22 Disember 2010

Analoque at IB

.
last sunday.... aku berkesempatan gi menonton persembahan Akustik gabungan Monoloque dan artist kegemaran aku... Cik Ana Raffali... di konsert yang diberi nama Analoque.....

aku ke sana ngan si Hadek berdua... coz ramai yang agak kureng berminat nak ke sana... geng kitorang lahh heheheh.... so kebetulan si Hadek ni memang follower monoloque... even dari zaman loque with butterfingers lagi.... so easy untuk aku ajak gi bersama... :)

kitorang gi menonton sessi malam... coz siang aku agak kureng berani nak janji... almaklumlahhh kerja macam tenaga buruh cambodia kekdahnya.... dan memang kebetulan hari tu aku kerja sampai kul 5 amik ko.... hahahahha....

so persembahan bermula pada around kul 9.... walaupun dalam jadual kata 8.45mlm its normal... konsert macam ni... but xnormal kalau di IB.... huhuhuhu ;))

cerita pada persembahan.... tak ada apa yang aku leh katakan... sememangnya MONOLOQUE dan ANA RAFFALI malam tu membanggakan.... persembahan live akustik mereka memang heaven... seronok melayan... sampai ada kala ko tak sedar... masa berlalu.... congrats to both of you Loque and Ana =D>

habis persembahan... biasa lahhh kitorang duk snap snap gambar.... dan aku seperti biasa... akan jumpa CikAna untuk say hi... and bergambar bersama... hihihihi ;)

lepas tu aku ngan hadek gi lepak ngeTEH kat area belakang IB tu... then cargon balik... time tu masing masing dah ngantuk esok nak kerja.... huhuhuuh.... so tahniah pada pihak penganjuran.... tahniah pada MONOLOQUE dan ANA RAFALLI and THE MARHAENS atas persembahan yang terbaik dan padu..... \:D/

so... gitulahh kekdahnyer citer konsert Analoque..... if depa ada buat DVD untuk persembahan ni... confirm aku akan beli.... coz berbaloi..... pada aku lahh... tak tau lahh pada orang lain.... :P

so as usual... stayTuned for next entry dari aku.... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin