Rabu, 8 Disember 2010

percubaan ......

.
apakahhh entry aku kali ni... percubaan apakah..... hahahhaha.... jom aku citer.... :P


kan aku ada citer time aku balik SouthParkz... aku ada gigih gi beli contact lenses kan.... so semalam.... malam.. time aku nak keluar dinner.... aku cubalahh try test... dengan niat nak biasakan diri.... so nanti time dinner tak terkial kial or rasa macam tak biasa kan....... ;))

so dijadikan citer.. semalamnyer tu... 20minit juga aku amik masa nak tenyeh benda tu kat mata aku.... mata belah kanan.. ok... relax jer... aku tenyeh... yang kiri ni agak fault lahhh plak.... kira yang belah kiri ni yang agak... melambatkan proses menenyeh ni.... :(

dah lahh aku macam worried... dan aku nak tanya lahh pada kalian.. yang memang expert pakai lenses ni kan... rasanya lenses ni dia ada kemungkinan tak terbalik pakai... mean dia melengkung salah.... :-SS

coz sepanjang malam tu... aku memang agak rasa tak berapa selesa time keluar... untuk belah kirinyer mata.... dah lahh slumber dekk jer.. aku tak bawa speck kan.... as backup... mana tau tup tup lenses aku jatuh ke... ialahh as aku mention tiba tiba dia melengku dan terkeluar... coz kemungkinan besar mungkin aku pakai terbalik... :P

tapi alhamdulillah... sepanjang malam tu.. aku selamat pergi dan balik..... balik umah cepat cepat aku buka lenses... nak cabut balik pun ala ala failed jer... tapi tak ada lahh sampai 20minit... ;))

so insyaALLAH aku kena biasakan juga... tapi tu lahh.. aku hanya akan pakai kalau aku keluar jejalan jer... untuk ke office... memang tak lahhh.... hehehe nama pun nak suprised time dinner kan... hahahahha so mana mungkin aku akan pakainya ke pejabat.... :)

so gitulahh kekdahnyer cerita percubaan aku untuk memakai contact lenses.... hahahha... rasanya aku memang bukan type orang memakai contact lenses.... imagine nak pakai pun amik masa sampai 20minit bagai... hahahhaha =))

so as usual... stayTuned for next entry dari aku yekk.... ;)

* sampai la ni... mata kiri aku rasa tak berapa best jer... adakah effect pada pemakaian contact lenses aku itu.... erkkkkkk :-?

TakSangkaYer... :-t
.

2 ulasan:

Kopi Susu berkata...

ada lg ms 2 mgg....truskan practice..huhu....

KeMatZ berkata...

tu lahhh kena biasa kan... takut nanti ada yang aku silap langkah kalau kalau aku kena naik stage nanti.... :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin