Sabtu, 25 Disember 2010

mc akhirnya ....

.
semalam finally aku mc... huhuhuhu dalam setahun aku tak pernah amik mc... finally semalam aku amik gak.... walaupun before this aku ada ke klinik... but aku tak mintak mc... heheheh tapi semalam serius... maybe aku upset..... so aku pedulikan semua... so dapat mc and balik umah... tido..... seharian...


serius... balik umah... lepas makan... pekena ubat... terus aku flat... sampai ke malam... malam pun aku bangun just makan ubat.... giler betul nyer berehat..... so pada mereka yang ada call... ada sms ke ... sorry lahh kalau aku tak reply... serius... hphone pun aku tak nengok.... bila nengok banyak misscalled and sms... huhuhuu ;))

oklahh... hopefully today... aku kembali pulih seperti biasa.... coz ada benda yang hendak diuruskan.... so.. gitulahh.... :P

as usual... stayTuned for next ntry dari aku ;)

TakSangkaYer...:-t
.

2 ulasan:

Unknown berkata...

la ko tak sehat ker???hurm...skrg dh okey lum??haish risau plak aku dgr ko yg sehat walafiat ni jd xsehat....huhuhu

KeMatZ berkata...

a`ahhh.... kan.... but now dah ok dah... coz aku kena lawan sakit aku tu.... kalau aku layan... memang flat lahhh seharian..... :P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin