Selasa, 16 November 2010

xpdc mengira anak tangga ...

.
ahad lepas.... seperti dalam perancangan.... aku join CikSue, CikHanany & Shahril dalam xpdc mengira anak tangga batu caves.... hehehehhe depa ni purpose nak training untuk program menakluki everest tak lama lagi.... yang aku plak purpose nak snap snap gambar jer.... volleh :P

so xpdc mengira dimulakan around kul 8.... ya... kalian kena mai awal... coz... cuaca masih redup... dan yang penting... parking kereta masih lagi free... :)) so bila semua dah ada... kami mulakan.... pengiraan... hahahha ehhh padahal aku yang duk mengira.... depa semua mana ada... depa start jer terus lari menuju puncak... dasyat... ;)


aku... kira kira... separuh jalan lupa... then turun balik... start kira.... hahahha dammed asyik lupa jer... ntah apa apa... tak ada... kidding jer... tak ada maknanya aku nak turun balik bagai... hahahaha... so sampai atas... aku tak kira pun... tapi aku dah tau jawapan dia... ada 272 anak tangga.... vollehhh.. tu pun sebab layan Amazing Race... :P

hemmm.... kemudian aku duk melepak kat atas amik gambar.... depa bertiga... aku tak sure berapa kali depa lari naik turun naik turun tangga tu.... giler kentang... ini... depa lehh buat record dunia ni... lari panjang tangga.... non stop selama 24jam... macam cita cita pakcik Md Noor ..... :)

selesai... lepak di atas... kitorang turun plak..... dan duk mengira burung merpati... (erkkk merpati ke merbok... tak sure) kat bawah plak.... yang ni lagi lahhhh tak tau nak kira mcam mana... time duk kira... time tu lahh CikHanany gi kacau ketenteraman burung burung tersebut.... hahahhahaha :))

so selesai jer... kitorang gi lepak breakfast kat PappaRich.... duk breakfast sambil duk borak borak sampai lahh tak ada idea nak borak apa dah.... kemudia bersurai..... so gitulahhh cerita entry kali ini..... kisah mengira anak tangga....

tapi kan... betul ke 272 anak tangga... sebab kat dalam ada lagi beberapa anak tangga menuju ke atas lagi... hahahahhah kalau itu dikira ambill harulahhh 300 ++ anak tangga.... hehehehhe abaikan... :P

so as usual stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer..:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin