Ahad, 14 November 2010

Malam Puisi Riong....

.
last friday... around kul 5.45 aku dah cargon dari office.... hahahha... coz pada malamnya aku sudah ada plan.... jadi aku tidak peduli dah.... sharp ajhe 5.30 aku dah kemas meja and shutdown pc.... if ada issue sila bawa ke hari esoknyer.... ye... :P

so malam tu... around kul 7.45mlm aku shoot ke KL.... but before that aku ke Setapak dulu amik CikSue kita.... aku boleh lupa... hari tu Jumaat.. so sendiri mau ingatlahh kalau jumaat KL jammed cam lahanat.... pelbagai jalan pintas aku guna... siap ada satu jalan tu... ada pasar malam lagi dammed.. :(

so bila dah pickup CikSue... kitorang shoot ke IB... Laman Beringin.... untuk melayan Malam Puisi Riong.... unexpected si CikHanany pun ada.... oh lupa... coz ustaz dia ada menyampaikan puisi malam tu... so tu yang dia nak mai.... ;)


aku... kalian tanya aku... y aku ke situ... haruslahh aku katakan.. sebab ada Aweks berbaju kebaya perform malam tu.... heheheh siapa lagi kalau bukan CikAnaRaffali kita... hehehehe.... CikSue kita mai sebab dia mahu lihat persembahan Taheera Rosheena... dan luckly kitorang sempat sampai... ngam ngam si Taheera baru naik stage and mulakan petikan guitar dia.... ;)

aku ngan CikSue lepak sampai ending... si CikHanany dia kul 10 macam tu dia dah cargon... coz katanya mahu menonton Fast 2 Furious katanya.... citt.... dan dan jer kan.... macam tak ada DVD ke apa... hahahahha ;))

so seperti biasa... habis persembahan.. lepak lepak... and jumpa say hi hi kat Aweks Berbaju Kebaya itu... and snap snap gambar bersama... hehehhehe ;)

bila dah semua selesai... kitorang pun gi dinner... coz perut belum diisi lahh.. perut dah mula melakukan konsert linkin park bagai... so port makan... kat Al-Azmi Garden kat area Sentul.....

so gitulahh kekdahnyer entry kali ini... so nanti akan disharing video yang dicapture di next entry ok... so stayTuned for the video... ;)

TakSangkaYer.... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin