Ahad, 28 November 2010

bad day ...... dammed ...

.
last friday, aku ngan Adam plan balik SouthParkz.. coz ada wedding kat batu pahat... si Khan nyer majlis.. so pada mulanya si Adam ajak gi pada hari majlis... mean sabtunyer... but balik hari.... memandangkan.. aku rasa batu pahat ngan SouthParkz bukan lahh jauh mana... so why not gerak jumaat malam and lepak umah aku... then esok pagi nyer gerak ke BatuPahat then habis majlis cargon balik KL...

so tiba tiba si Joker ajak lepak William... so deal ngan Adam coz kitorang balik SouthParkz naik Arjuna... so Adam ON.. around 9mlm kitorang lepak dinner kat William... so dalam perancangan habis dinner gerak terus ke SouthParkz.... so.. bila dah melepak kat William ni... kalau tak sampai order 3 gelas air.. memang tak sah... so sedar sedar dah around 11.40mlm...

so duit tak withdraw lagi... so aku pun gi lahh ke PakCikHarimau berdekatan.... settle semua.. aku kembali ke William balik... and park semula Arjuna kat tempat parking... tak sampai 20 minit kot... kitorang lepak... then terus niat nak gerak dah... so bayar semua.. and gerak balik...

sampai ajhe kat kereta.. aku perasan... Arjuna dah kena pecah.... dammed...:(

hemm depa kasi pecah cermin kecik yang kat belakang tu.... ntahlahh tak ada rezeki on memang malang malam tu... ntah apa mimpi si Adam lehh letak bag laptop dia kat belakang.... dan aku pelik bag aku still ada... nampak sangat si cilaka tu memang buka and cek first apa ada dalam bag... coz bag aku just ada baju jer....

so si Adam dah down... so kitorang pun mood dah tak ada dah.... nak gerak ke Southparkz... finally decide cancel... so gi buat report polis...

bila buat report semua... semua settle... around kul 2 gak lahhh settle kitorang pun balik umah... coz cadangan esok nak settle kan.... cermin si Arjuna.....

ntahlahh apalahh nasib malam tu kan.... sabar jer... padal si bangsat cilaka yang duk pecahkan kereta orang dan kerja nyer nak mencopet jer tu... diharap kalian akan dilanggar lori suatu hari nanti..... bangsat sangat....

so untuk peringatan pada diri sendiri dan kawan kawan... if kalian ingin park kereta kalian... makesurelahh tidak tinggalkan apa jua beg di dalam kereta... better letak dalam bonet belakang... coz... si bangsat durjana ni... bukan kisah pun if dia nampak bag dia akan pecahkan tingkap... and akan cuba untuk nengok apa yang mereka akan dapat...

coz member aku punya kawan pernah juga kena... barang tak hilang.... tapi cermin pecah... coz bila dia cek bag yang ada semua baju jer.... tapi ialah.. cermin tetap kena pecah... bangsat kan mereka ni....

so gitulahh bad day nyer... pada Adam.... sabar ye... maybe ada hikmah di sebalik kejadian yang menimpa ini..... COOL ok...

TakSangkaYer... :-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin