Jumaat, 19 November 2010

macam macam ......

.
hemmm today aku EL... ya... EL... mesti pelik kan kenapa tak amik AL jer... leceh nak kena apply seminggu awal... hahaha... aku pun baru jer rasa nak EL before raya haji tu... tapi memandangka semalam ada benda aku nak buat.. so aku postponed EL... volleh EL postponed bagai... :)) lantaklah cuti aku pun banyak lagi... ni pun dah nak ending of the year dah ni apa ada hal... :)

oklahhh so bila dah EL... duk umah.... tapi aku dah ada rancangan... ada
benda aku nak uruskan hari ni.... so seperti biasa... bangun tetap macam bangun nak gi kerja... duk baca paper online dule... sambil berFB..... tiba tiba ada one of kawan aku ni... buzz aku... :-?

tak pernah pernah dia buzz aku.... well ni pun kawan atas dasar nama satu course time buat degree.... nak kata rapat... memang tidak lahhh.... coz dia nia aliran lain... maksud aku... aku tak lehh go lahh ngan dia.... coz dia ni baik... aku ni setan sikit... huhuhuhuhuhu :P

jadi ku sangkakan dia nak tanya khabar ke... apa ke kan.. almaklumlahhh dah lama tak jumpa or berborak...(kata tak pernah berborak... itulah pascalnyer...) sekali nak tau... rupanya... nak buat SALES....

perhhh.... tak sangka dah jadi agent dah.... oklahh tu... tapi seperti aku katakan.... dia ni perangai masih tak berubah.... ayat tak bleh blah.... main hembus jer cakap kalau nak menjual sesuatu tu.... hahahah.... duuhhhhhh sedih jer bila aku baca tapi bila aku pikirkan dah perangai dia macam tu... nak buat macam mana kan....

nasiblahh aku hari ni agak malas nak melazer.... so aku jawab pun ala ala baik jer... ala ala umat lindungan kaabah... gitu... serius beb.... maybe sempena Raya Qurban kot... so aku pun ala ala qurbankan lahh mulut longkang aku.... hahahah :))


ntahlahh bila aku duduk fikir fikir..... hemmm nilahh yang dinamakan kawan... ianya hanya hadir kalau time depa terdesak jer.... time nak jual barang.. time nak cari pelanggan... kalau tak... haraaammmmm nak buzz tanya khabar pun tidak..... well... ntahlahhh layankan jer lahhh..... xpecially yang tak pernah pernah muncul... tiba tiba muncul... tu ko bersedialahhh... sama ada nak ajak ko join MLM... tak pun jual product..... or maybe jual Insurance... :P

good job my pren.... hahahhaa..... oklahh tutup citer tu.... then around kul 1030 aku out ke Seksyen 14.... coz aku ada urusan kat PakCik Harimau di sana.... bila segala urusan dah settle.... aku pun blur tak tau nak buat apa.... so bila dah berada di 14... aku decide ke klinik.... nak buat mini check up.... erkk ada ke mini check up... aku tak tau nak bagi term apa actually... :P

so ada lahh benda yang aku duk tanya kan pada pn doktor... and syukur nothing serius... cuma aku kena perlu banyak rehat .... no lahh aku just worried penyakit lama aku mai balik jer... coz lately ni aku selalu rasa mengah dan sakit dada... but.. oklahh nothing serius.... maybe dia nampak muka aku ni agak letih sangat kot... tu ada beberapa nasihat dia bagi...

antaranya rehat secukupnyer... tido ikut waktu.... erkkk aku ni dah lah tido selalu berapa jam jer... ahahah... dan paling best... ayat dia... banyakkan makan buah buahan dan sayur sayuran.... erkkk... Sayur tu fail lahhh....
serta merta muka ku berubah menjadi kelat jer... bila dengar benda tu... ntahlahh kan... alergik sangat aku ni kat sayur... huhuhuhuh..... tiba tiba aku teringat kat sorang kawan aku... time aku belajar kat Cosmo.... dia pun tak makan sayur... tapi dia ada minum satu air... katanya... untuk menggantikan sayur... erkkk air apakah itu..... tiba tiba aku nak menggoogle kot kot ada benda lain yang leh ganti sama itu sayur... :P

ntahlahh kan... macam macam lahh aku ni.... ada ada jer..... malas aku nak layankan semua tu..... bak kata pepatah Usah Diladenkan Semua itu..... :))

so stayTuned for next entry... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

1 ulasan:

ADeeB & Co. berkata...

aku cadangkan ko beli pati klorofil kat farmasi then bancuh dgn air untuk gantikan sayur tu.... btw..ganti dgn makan buah pun ok kalu tak leh makan sayur sgt...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin