Khamis, 11 November 2010

hangin satu badan....

.
hemmmm hari ni aku tak tau kenapa..... satu persatu benda membuatkan aku hangin satu badan.... ntahlahhh mungkin hari satu cabaran untuk menguji kesabaran aku selama ini....

11/11/10 ada orang kata nombor ni nice... nice bendanyer tak nice langsung.... dan today membuatkan aku rasa... nak mencarut ajhe dari siang sampai ke malam.... astaga... kenapa ngan aku ni.... :-?

bermula dengan... issue kepanasan pada tempat workstation aku... dammed... dah nak masuk 3 hari dah ni... aku tak paham... kenapa lahh lembab sangat depa nak repair aircond tu... bila panggil contractor.... lepas tu... nak kluar PO and Quotation berminggu kekdahnyer....

hello... cilaka... dalam bab macam ni pun ko nak ikut birokrasi ke... cilaka sungguh... kalau semua data dah corrupt baru korang tau.... yang korang tak ada kerja... bangang.... apa yang ko nak process.... tarak otak... otak letak kat lutut ke apa...??

ntahlahh kitorang sampai dah slumber mai pakai tshirt berkola... ok fine... maybe kalian mahu lihat kitorang mai office pakai t-shirt round neck maybe... ok karang ada yang mai pakai baju pagoda karang.... bongok...


enough lahh wehh.... satu satu ko buat hal... ni ko nak citer pasal REST and OFF day plak dah.... apa kejadahnyer aku ada REST day plak... bila masa dalam perjanjian hari sabtu tu REST DAY untuk aku.... ayoyo..... sabtu tu aku punya OFF DAY... ko dulu belajar HRM kat mana.... sekolah pondok ke...? atau ko belajar kat kolej yang tak diiktiraf...? macam mana ko lehh jadi HOD ni.....

ko ingat kitorang mai on saturday tu just mai nak jual tupperware, jual tudung ke apa..... ingat kitorang datang tu suka suki..... come on lahhh oiii..... sebelum buat sesuatu tu... thinking first ok... hang tu HOD.... tugas hang uruskan kebajikan kitorang semua.... jangan sampai hal ni pun kitorang plak nak ajar kau....

tu lahh benda yang penting korang buat sambil lewa jer.... tapi kalau benda remeh temeh... pandai plak korang bersungguh sungguh... apa yang korang pikirkan ni....

OK..!! FINE... ENOUGH.....

just wait and see.... maybe before this ko thinking kitorang semua akan diam ajhe apa kau buat ye.... ok... BRING IT..... tiba masanya tahu lahh apa akan jadi... NO BIG DEAL.....

TakSangkaYer....:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin