Sabtu, 6 November 2010

seharian di MidValley.....

.
continue memblogkan diri... kali ni nak citer pasal kisah hari ahad aku yang lepas.... before si Adam drop aku kat umah.... kitorang sempat plan nak turun MidValley... nak gi layan KLPF.... Kualan Lumpur Photography Festival..... so aku pun ON... janji si Adam pickup... aku malas nak drive.... :P


so ahad tu... around kul 10 pagi macam tu... dia nak mai amik aku.... memandangkan hari ahad... yang sememangnya merupakan hari melepakkan diri di rumah... so planning asal... konon sampai tengah hari jerlah.... tapi... haaa korang tengok nanti ceritanya.... :P


so sampai ajhe kat MidValley.... purpose utama aku adalah mahu pekena Nasi Tumpang.... so dah set sampai nak breakfast kat the Warung.... ;) tapi ntah macam mana tiba tiba si Adam ni... duk sibuk gi tebus tiket... motif... tengok wayang... choiii... settle tebus... terus ke the Warung... but sedih gitu... impian tak tercapai... Nasi Tumpang belum siap sedia.. just ada menu breakfast..... so orderlahh nasi lemak.... :(

dalam hati... dah set... tak kira... hari ni mesti nak juga pekena Nasi Tumpang... coz aku memang jenis bukannye suka turun MidValley kalau tak ada apa apa event menarik.... hahahhah... so... selesai breakfast.. kitorang terus gi ke tujuan utama kitorang mai ke MidValley... iaitu .... KLPF

ohh... time aku duk masuk exhibition nyer tempat ni..... jiwa aku rasa tercabar jer... mau tak nyer.... banyak ok camera camera dslr..... satu satu aku try angkat... try guna... try snap... dammed.... tercabar keimanan di hati ini untuk memilikinya... tapi apakan daya... masih belum rasa ianya perlu... cukup jerlahh dengan my belovely babyG9 yang sentiasa menemani diri ini.... ;)

macam macam gak ada kat situ.... booth untuk printing album kahwin pun ada gak... dammed serius lawa... tiba tiba dah plan bila aku kahwin aku nak album macam tu.... so Adam... prepared yek.... hahahahahha bila lahh tu aku nak kahwin kan... berangan..... :P

so dah pusing pusing... sempat amik pelbagai benda free macam notepad macam tu.... finally timing dah sampai untuk menonton wayang.... haaa... amik ko... nak tau citer apa si Adam ni paksa aku layan.... ni bawah ni...... MOTIP sangat kan.... :-?

ye kalau akulah... motip nyer haruslah nak layan si Malikka Sherawat yang sexy mexy ni... hahahahha :)) sioot jer kan... tak pernah pernah aku layan hindustan kat wayang.... last time citer Mujhe Dosti Karoge pun... si Adam kena layan sorang sorang... aku better layan citer Embun... wakkakakak siall jer kan... kali ni dia dah beli tix siap siap... so layankan jerlahh...

nak katakan citer best tak lahh best mana pun... biasa jer... macam citer biasa.... tapi aku rasa macam nak cari DVD dia lahh.... hahahhahaha coz apa.... coz banyak sangat since yang kena CUT..... hahahahhahaha ;))

so selesai layan movie... perut rasa lapar.... tetiba lehh plak jumpa si Awie... rupanya dia pun mai... kononnya nak dengar cabutan bertuah coz dia ada masuk apa benda ntah SAMSUNG nyer anjuran..... tapi memandangkan time announce pun lama lagi... so kitorang gi makan dulu..... hahahhaha

yes... finally dapat gak aku rasa.... NASI TUMPANG..... :)


tuuu diaa.... dia bungkus macam pop corn.... ala ala bentuk cone macam tu.... amik bila buka... ada layer layer gitu... rasanya... sememangnya terbaik... perhhh... so finally dapat gak... pekena.... akhirnya.... nyum nyum..... ;))

dah selesai... kitorang kembali ke tempat exhibition tadi.... tup tup ada plak event Bandung Festival kat pintu masuk... siap ada tarian dan nyanyian... so tak pasal pasal langkah kitorang terhenti kat situ...... dan terus layan..... :)

dan yang best siap dapat AngKlong lagi setiap sorang.... walaupun pada mulanya aku tak dapat angklung tu..... tapi finally dah nak habis event ada sorang crew dorang bagi... hehehhe siap hampir berebut ngan makcik sebelah... motip makcik tu nak rebut angklung yang crew tu nak bagi kat aku.... hahahahha :))

bukan sajhe dapat angklung... siap lepas tu ada sessi tari menari lagi... siap berpoco poco lagi... dan yang menariknya... enAdam kita ni... ntahlahh event mana jer dia tak gi yang dia tak akan kena tarik ke stage.... hahahha so dia kena lahh join berpoco poco dengan bag sekolah dia tu.. kalian mahu nengok video nyer engakk.. ;)) ada aku rakamkan... cuma tengah dipikirin sama ada mau di upload kan atau tidak... ;)

so.... selesai layan event Bandung tu... masuk semula coz si Adam nak amik dslr dia yang dia hantar untuk service..... selesai... pusing pusing.... then keluar.... aku plak duk nak gi F.O.S nak usha baju kot kot ada yang boleh aku grab... finally aku grab 2 kemeja... oklahh.... hehehhehe then lepas tu.... kitorang no idea....

amik ko.. nengok jam dah around 8malam.... memang bijak... plan konon sampai tengah hari jer..... finally hanyut....... sampai ke malam.... hahahha... so apa lagi... balik lahhh semua dah settle.... :))

so begitulahh berkesudahan ceritanya.. as usual... stayTuned for next entry ok... ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin