Rabu, 17 November 2010

cikcur with groupie di QBistro

.
continue memblogkan diri.... time aku on the way balik ke rumah selepas selasai mengira anak tangga.... tiba tiba phone aku didatangi satu sms.... bila ku lihat... terkeluar nama Lolly.... then aku baca... ajak lepak di QBistro..... erkkkk :-?

terus aku reply... aku baru jer balik dari kira anak tangga... awat tak roger awal.. skali dia kata... malam kul 8malam.... so aku pun ok.. set.... :) so balik umah relax jap... coz around 2 aku nak masuk office... ada kerja sikit nak kena buat.... :(

memandangkan janji kul 8mlm kat QBistro... so after maghrib aku shoot terus dari office ke QBistro.... sampai jer.. si Hadek and Lolly dah sampai... so order apa yang patut... and berborak borak kosong bertiga...:)


selain kitorang bertiga si Zie pun ada gak join kitorang... nama pun melepak kat QBistro bukan jauh pun kedai tu dari rumah si Zie... tapi dia gak yang antara terawal sampai... vollehhh :P ... actually purpose nak melepak ni.... ialah.... that day ialah bday si Ebi.... walaupun dia tak ada kat sini... kitorang groupie ni still ingat bday si Ebi ni...

so tu tengah tunggu si KakLisa membawa cupcake.... tunggu si KakLisa ni... dari kul 7 tak sampai sampai... bila sms tanya kat ner... kat sgBesi... tapi tak muncul muncul sure si KakLisa ni tido kat Traffic Light mana mana ni... hahahhha slumber jer aku duk lahar dia... tak apa... KakLisa bukan nyer baca entry aku ni.... :P

so bila KakLisa sampai... cupcake pun tersedia.... seperti di bawah.... :)

snap snap gambar.... cake... then lepas tu... ngap lahh apa lagi... hemmm rasanya memang terbaik... ni membuatkan aku tak tahan nak try pekena Chocolate Snowy Cupcakes.... nyumnyum....

so bila dah melepak ngan KakLisa... bohonglahh tak ada issue nak dihanyam kan... kan... selain citer pasal cake... macam macam ketupat kitorang duk hanyam.... huuhuhu so around 11.30 nak dekat 12malam gak baru kitorang selesai....

so pada Ebi Kornelis... yang kini berada di Kota Kinabalu Sabah.... Selamat Menyambut Ulang Tahun semoga kamu success dan sentiasa sihat dalam menghadapi segala yang kamu lakukan..... RELAXXX.... ehh salah... PERAAANGGGG...... huhuhuhu :P

so gitulah citer entry kali ni... stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin