Ahad, 7 November 2010

lunch kayhepsi.....

.
rabu lepas.... aku tak tau kenapa.... tetiba ajhe... si Haiza menyuarakan untuk lunch kat KFC... then aku pun apa lagi... sahjer jer say OK no hal... lain lain.... time tu try pancing abangLong kitorang enIdan... tiba tiba enIdan pun ON.... si Fiza and si Aidil... memang ON dari awal.... so decide... lunch kat KFC Carefour..:)

lor... ingatkan kitorang jer... rupanya... dari team sales KakBed & Anne pun ada... KakSal and CikNor pun join... so memang ramai lahhh rupanya yang lunch kat kayhepsi... huhuhu... Wady... haruslahh ada... dia mana lehh berpisah ngan tunang dia... heheheheh di mana ada Anne di situ ada Wady... di mana ada Wady di situ ada Anne.... lol =))

lepas pekena kayhepsi... aku sempat ronda carefour... kononnya mau cari rak... nak letak novel novel aku yang lately ni asyik bertambah jer.... hahahahah volleh.. tapi tak ada plak yang seperti aku mahukan... macam kat carefour subang... so hampa...:(

opss.. si bos kita ni.. sempat lagi angkat hphone baru.... maklumlah dapat nombor company..... so kena cari phone baru.... dammed lahh.. semua IT Team dah tukar phone baru... aku bila lagi.... ini macam kena nyimpan lahh nak beli phone baru.... ;))

so gitulahhh kekdahnyer cerita kali ini... selesai semua balik office... masa dah time and continue buat kerja..... as usual.. pada kalian... stayTuned for next entry ok ;)

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin