Jumaat, 12 November 2010

Muzik² - SemiFinal 1

.
continue memblogkan diri... aku nak continue sharing cerita aku... ok kita abaikan royaaan pada entry sebelum ni ok... so kita kembali citer pasal event plak... huhuhuhu ;))

so last monday... seperti semua satu malaysia tau.... separuh akhir muzik muzik pertama telah berlangsung di PAS shah alam... so aku as usual... tak lepaskan peluang untuk layan secara live... so aku ngan Adam... gi ke sana.... Adam dapat 4 tix... walaupun time tu aku ada only 1 tix jer... coz aku pun duk mencari dan finally dapat dari KakCharm... :)

so seperti kalian semua tahu.... this first semifinal ni yang berentap adalah seperti mereka ini :



Azlan & The Typewriter
Hujan
Shahir
Akim
Mohamad


Hafiz
Ana Raffali
Yuna
Nubhan
Sabhi Saddi


Adibah Noor
Faizal Tahir

selain dari mereka yang berentap.... turut menghiburkan ialah Kak Melah kita.... wow... tetap dapat tepukkan gemuruh... tiba tiba aku rasa macam layan Hitz Satu dulu.. time Kak Melah menang memang ramai yang sokong... otailah katakan... walaupun malam tu ada lahh juga sedikit tergelincir.... ;) apa apa pun Kak Melah tetap Malatop..... :P

so seperti korang semua tahu... this first semifinal depa hanya 6 lagu ajhe akan terpilih untuk ke final... tapi ni pun belum pasti ke enam enam ni akan layak ke final... ianya tetap bergantung pada kehebatan lagu pada semi kedua dan semi ketiga... :)

so lagu yang mendapat ranking 6 terbaik adalahh seperti berikut :

Hujan - Mencari Konklusi
Hafiz - Noktah Cinta
Shahir - Kebahagian Dalam Perpisahan
Faizal Tahir - Hanyut
Yuna - Cinta Sempurna
Adibah Noor -
Sejujur Hatimu

amacam... anda puas hati.... hehehehhe.... pada aku... well seperti dijangkakan... walaupun pada aku ada yang lebih better dari 6 lagu tu... tapi nak buat macam mana pilihan juri professional gitu.... ok... so tak boleh nak dipertikaikan.... :P

oklahh so begitulahh ceritanya.... as usual stayTuned for next entry ok...;)

* thanx for the tix pada KakCharm..... thanx gak pada Adam... coz join sama gi layan and actually dia pun ada gak provide tix.... eheheh aku nak framekan tix yang lebih itu... volleh..... :P

TakSangkaYer...:-t
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin