Selasa, 9 November 2010

jantung mybooku koma......

.
sabtu lepas... aku kena Standby kat AntaraBandar..... so around kul 9.15 mcm tu aku pun gerak lahh ke office... well nama pun sabtu and mode standby.. so no need to terkejar nak punch awal awal... janji lepak 4hour.... :P

so seperti biasa rutin ku ketika gi office... biasa mesti akan duk nyinggah kat Petronas KESAS arah ke Pulau Indah sana.... untuk membeli sarapan pagi... so selesai ajhe membeli... aku kembali ke mybooku.... tetiba.. ketika mahu menghidupkan enjin.... berbunyik klik klik klik.... dammed tak lehh hidup..... :-?

erkkk..... battery kong.... kenapa aku kata battery aku kong... coz battery tu dah around 2tahun lebih... lagi pun member aku si Adam.... arjuna dia punya jantung pun dah kong... walhal before this... dia nyer lebih baru seminggu dari aku.... (if kalian pernah baca ntry lama ni lahhh.... sure kalian tau beza hayat jantung arjuna compare ngan mybooku..)

so... aku tak pikir panjang... terus calling si Adam... mintak rescue.... but dia ada hal.. mau hantar arjunanye gi service.... so try calling housemate aku... luckily dia mai membantu.... so find lahh battery kat area shah alam... well bukan kat petronas tak ada... harga... bapa mahal... ok.... :(

so finally dapat..... so kembali balik ke mybooku... and tukar jantungnyer dengan jantung baru..... ;)


amik ko... berpeluh peluh gak lahh.... ahahhaha nasib peralatan ada.... so berjayalahh menukar jantung mybooku dengan yang baru nyer..... :)

so begitulahh... hopefully jantung ni pun dapat bertahan selama more than 2 years kan... hahahhaha.... :)) thanx pada housemateku si Wahab... coz may rescue aku.... ahahha sorry lahh kacau ko tengah membuta... hahahhaha ;))

so as usual... stayTuned... for next entry ;)

TakSangkaYer...:-t
.

3 ulasan:

HaZiFah berkata...

innalillah~~
hehe

sukahati berkata...

gbr tuh eksyen je kan...sbnrnyer suh org petronas tuh tukarkan ...hihihi

KeMatZ berkata...

pza...... sedihkan :(

sue...... ala mana tahu ni... kantoi sudah..... ssshhhhhh :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin