Khamis, 10 April 2008

Suprised Bday Party For Ika.....

.
So tiba tiba aku teringat today is Bday si Ika ni... well semalam aku dah plan ngan mally and ana... ingat nak buat suprised kat dia ni.... well.... faham faham ajhe keadaan dia kan...

so semalam before aku deal ngan mally and ana... aku make sure minah ni... free malam 10hb april... mean tadi lahh..... so dia kata free... dan kebetulan kitorang duk sembang citer pasal bowling... so aku apa lagi.. sajhe ajhe.. ajak dia temankan aku gi Plaza Alam Sentral... usha Bola... coz aku memang nak cari bola baru....

so bila dah tau dia free... aku pun pakat ngan mally and ana... pelbagai idea kitorang... buat... then tadi petang... semua nye berjalan lancar... dengan penambahan lagi 3 geng si Ayu and hubby dia... Rafi... and friends si Ika... Alyn....

so time dijanjikan... 8.30malam..(tapi aku sampai umah si Ika ni 8.50malam) aku pickup dia... tu pun lepas aku drop si ana kat SACC... then in planning... hdphone... berbunyi.. si Mally call... heheheh... kata urgent nak jumpa.... ok.. set SACC...

Sampai biasalahh jumpa si Mally bohong lahh kalau tak lepak minum... wakakakak... Si Ika ikut ajhe.. tampa fikir apa apa... so tempat... Secret Recipe... SACC.... then kitorang order menu kitorang... seperti dirancang awal.. after kitorang order....



Ayu Alyn Ana and Rafi pun kluar dari Secret Recipe... membawa Kek Chocolate Indulgence sambil menyanyikan lagu Happy Birthday... Terkejut juga lahh si Ika tu.... heheheh but spoil sikit... sebab belum sepat ikat tiup lilin dah terpadam... coz kitorang kat luar kan.. open air.. angin pula sepoi sepoi bahasa ajhe....


so.... suprised ni pun menjadi... aku pun cakap ngan ika.... aku mana ada nak cari bola pun... hehehehe but sabtu ni insyaALLAH kita gi usha ye... heheheheh... dah lah tadi aku agak gelabah.. mana tak nya tiba tiba plak... ayah dia ajak gi main bowling... perhhh dah lahh ada planning suprised ni... so macam macam lahh alasan aku bagi.... hehehehehe....


so duk lepak makan makan... snap snap gambar.... borak borak gelak gelak.... tak lehh lama kan.. coz Secret Recipe nak tutup... around 1045 malam macam tu pun kitorang semua gerak.... balik... so aku ika and ana... balik satu kereta.... coz ana tumpang aku.. hehehehe....


gitulahhh finally menjadi suprised ni.... kat sini aku nak wish Happy Birthday Buat Siti Nuratikah semoga ko success dalam apa jua ko buat.... dan tabah menghadapi hari mendatang... HADAPI SEMUA DENGAN SENYUMAN....... dan aku pun nak wish thanx... pada yang hadir.... MALLY.... ANA.... AYU.... RAFI..... ALYN..... dan tak lupa MIKE.... walaupun ko datang kejap... heheheh apa apa pun thanx...

so lastly... Happy Birthday Ika.... hehehehehe....

Layanz.
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin