Isnin, 7 April 2008

Chating With Ebi Kornelis At Starbucks

.
Habis main bowling tengah duk agih agih hadiah.... tiba tiba aku dapat sms... ajak lepak kat starbucks malam ni... Ebi nak online... Etalk.... so aku pun just... reply InsyaALLAH....

then sampai rumah around kul 5 ke 6ptang Lolly tanya gi ke tak.. coz dia nak tumpang... hemmm... so.. aku pun ok... then around kul 7.45 malam.... si Lolly sampai kat putra Asia Jaya... aku pickup dia dan terus ke Starbucks....

sampai ajhe sana... jumpa KakLisa... hemmm then setup bagai komputer semua... around kul 8.15malam macam tu... Ebi pun sampai... dia main ngan Farha... wahhh lama tak jumpa si Farha... huhuhuhu... well tanya gak mana Candy.... tapi Candy dia ke Ipoh ada event katanya..


so tepat kul... 8.30malam... Ebi pun online.. but ada problem sikit coz nick yang biasa dia guna tak tau kenapa tak lehh pakai...ada masalah sikit... so nak tak nak... create nick baru EBIKORNELIS.... dan ada plak yang tak percaya nak tak nak.. aku snap gambar 2 keping... tepek kat gallery.... ehehehehhe normallah...


s
o sampai kul 1015 macam tu kitorang kat situ.. coz si Ebi ada recording after that... so berchat bagai lahh sepanjang tu... tak sangka ada gak photographer AzliJamil... dia ni memang selalu duk sini ke..... hemmm abaikan lahhh...


so around 1030 macam tu kitorang semua bersurai borak borak jap ngan ebi and farha... tanya sikit pekembangan dorang semua... hehehehhe then apa lagi... tak reti reti nak gerak... takkan nak lepak sampai starbucks halau kot....


so aku lisa and lolly settle ajhe lepak kat situ... kitorang plak lapar... then lepak makan kat SS2....kat Murni... hemmmm aku first time ke situ... heheheh tapi tempat dia sempoi... dan makanan dia notbad... harus korang datang... dan cuba try ni... air blanded ni... sedap... ingat nak lepak lagi nanti kat situ...


so gitu... citernya..... akhir kata..... Relaxxx.... alamak telebih sudah.... haaa.. Redah Jerrrr...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin