Ahad, 13 April 2008

Aku Di Bday Party ????......

.
apakah aku nye thread di bday party ????.... hemmm actually aku tadi tiba tiba dapat invitation dari member aku si Aleng ni... dia ajak teman dia buat job... snap bday party member dia kat Klang... so dia ajak aku jumaat lepas.. so aku pun on ajhelahh... teman kan... heheheh.....

then tadi... time dia sampai rumah aku around 3.20ptg.... event kul 3 dah start... heheheh then baru dia inform ni event member si Ika... hemm aku duk tanya... Ika mana... Ika AF ke... hehehhe... dia kata Ika.. Ika kau... aku jawab apa kes... dia tak inform aku apa apa pun.... so aku blur dan blank...

then sambil si aleng drive kereta time tu gak si ika ni call berkali kali.... kata kat ner kat ner... huhuhuhu.... memang lambat... heheh sampai rumah bday party around kul 5 minit lagi kul 4petang... dengar citer ramai tetamu dah nak balik.... so aku wakili aleng say sorry bangat ok... hehehhe...

sampai ajhe aleng menjalan kan tugasnya... aku.... aku duk ajhe.. nengok nengok sambil menjamu roti jala dia... wahh dah lama aku tak pekena roti jala ni... so tadi aku agak focus kat roti jala ajhe lahhhh..... sambil sambil tu aku pun snap gak beberapa gambar... ala ala untuk aku dapat bahan nak tepek kat blog aku sudeh lahh...




sambil sambil makan... aku snap gambar tiba tiba si Za ni kenalkan aku kat seorang akak ni... za kata dia ni selalu nengok aku nye blogspot....Kak Anie namanye (betul ke) ehehhehe terharu lahh plak.... sebagai tanda terima kasih aku pun snap gambar dia one family...

seorang lagi gambar yang aku share akak yang berbaju putih tu... very friendly person... semua kenal dia... heheheh dia ni lehh dikatakan Idol PKNS kot... heheheh tapi dia memeriahkan majlis... seronok aku nengok environment time tu.... ehehhehe dengan gelagat budak budak lagi.... ehehehhe lari lari.... ambil gula gula hehehehe.... kelakar....




duk lepak... and teman si aleng plak menikmati menu yang disediakan aku pun duk lahh borak borak ngan si aleng... then aleng pun arrange ambil gambar one family.... so aku pun sempat gak snap sekeping guna camera aku ni...


hehehehe so ni lahh gambar ramai ramai... En Muhammad dan Puan Lydia bersama dua anak nye seorang 3 tahun dan sorang lagi setahun.... selan tu... atuk dan nenek bday boy and gurlz... serta beberapa member kepada En Muhammad dan Pn Lydia.....

so finally aku nak say thanx.... sebab secara tak sengaja invite aku... walaupun actually aku mai sebab teman si Aleng... hehehhe so apa apa pun.... thanx a lot... Roti jala tu sedap lahh.. heheheh... apa apa pun sorry sebab lambat sampai ye.... jangan marah...

Tak Sangka Ye
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin