Isnin, 21 April 2008

Aku Bersama Family Aku....

.
Sabtu lepas.... aku pagi pagi dah bangun..... hemmm ingatkan weekand dapat lahh bangun lambat kan.... but this kali ni tak dapat jack... coz aku kena follow family aku ke majlis pertunangan cousin aku di Rembau... kul 5.30pagi aku dah dapat sms dari abg aku menyatakan dia dah gerak dari IPOH.... hemmmm tapi aku bangun bila dapat 2nd sms bila dia kata dia kat Sungai Buluh....

Mandi bagai... semua.. siap... terus gerak... so aku jumpa abg aku kat perhentian DENGKIL.... lepak sarapan pagi... then abah aku plak call kata dorang dah area ALOR GAJAH.... hemmmm so aku duk sarapan nasi lemak... sambil duk nyakat anak buat aku.. si KYRA... heheh rindu kat dia ni.... tapi biasalahh dia ni tak kenal lagi kan... hehehe so agak takut gitu...

so after sarapan... terus gerak... ke Negeri Sembilan.... aku exit kat Senawang.. coz kat situ abah aku tunggu kat situ... so jumpa terus ke rumah cousin aku.... kat Paroi... dorang lepak kat situ.. kat rumah bapa mertua anak perempuan dorang... so bila semua dah settle.... kitorang pun gerak... around kul 11...

tempat di tuju Rembau... bila sampai pekan Rembau tu.. aku duk terpikir macam pernah lalu ajhe sini.. tapi bila ya... baru aku teringat time member aku TokBek kahwin... baliknya PakTam bawa ke situ... hehehehhe.... so sampai ajhe rumah pihak Perempuan... so mereka mereka yang membawa dulang pun bersedia... berarak... wahhh... apa kahhhh...


aku ni ala ala macam photographer ajhe... sibuk ajhe snap gambar walaupun bukan event or majlis aku pun... ehehehhe tapi aku tak tau aku ni ala ala malas gak actually nak snap gambar time tu... almaklumlahhhh agak segan gitu... tapi aku gigihkan juga... so ambil ajhe lahh aku peduli apa camera aku.. huuhuhu....


so time tu abah ala ala orang kata jadi wakil pihak lelaki lahhh duk nak menyunting bunga untuk anak sedara dia tu... heheheh.... nasib baik sini ala ala dah tak sangat ikut adat... almaklumlah siapa tak kenal Negeri Sembilan.. penuh ngan adat bagai... hehehhehe....

settle semua kitorang pun menikmati juadah yang disediakan.. so apa lagi... makan lahhh.... aku settle makan ajhe... aku lebih seronok duk snap snap gambar anak buah aku sorang ni... hehehehhe.... dia ni pun ala ala boleh dijadikan hantaran gak.. ala ala ikut tema gitu... warna pink... hehehehhe.....


so settle semua... kitorang pun gerak ke kl.... parent aku pun naik KL... coz ada urusan di Bukit Jalil.... settle urusan dia bukit jalil... kitorang pun duk cari tempat tinggal.... so decide duk kat PJ... heheheh ok lahh tu... senang... so aku nengok time pun dah around kul 6.... so settle urusan hotel bagai... semua aku pun minta diri... coz aku nak gi layan konsert... hehhehehe....

heheheh... so gitu lahh citer aku bersama family aku... on sabtu siang tu.... pada ahad sebelah pagi pun aku duk teman dorang gi IKEA.... around kul 3 petang macam tu parent aku pun shoot balik ke Johor.... after kitorang makan tengah hari.. selepas aku tak tau apa Mak aku borong kat IKEA tu... huhuhuhu.....

so lastly layan gelagat anak buah aku yang comel ni... heheheh time makan... boleh plak dia buat mimip muka dia... ala comel sungguh... memang ada ciri ciri YOU WANNA BE ON TOP..... heheheheh



so gitu lahh citer nye so nanti aku continue another thread ok.. so tunggu......

TAK SANGKA YE...
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin