Rabu, 9 April 2008

Maxis Broadband....

.

kenapa aku buka topic ni...... hemmmmm bukan aku nak promote benda ni..... aku cuma nak bagi tau.... yang aku hangin ajhe satu badan ngan benda ni..... mana tak nye.... cuba nengok dia nye logo.... motto dia..... HIGH SPEED INTERNET ACCESS...... hemmmmm pada aku as user broadband.... ni benda tu harus ditukar..... kepada SLOW SPEED INTERNET ACCESS...... coverage macam hanjing sangat.... bukan aku nak complaint lahhh masalah nye kedudukan rumah aku ni area PJ maaa.... tak kan coverage macam hanjing macam duk kat ulu mana ajhe... dah 2 ke 3 minggu server and coverage slow... mcam siput... mcam siput vavi..... bongok... ni nak buat aku mencarut ni... dah lahh tulis panjang lebar pun macam lahh dorang nak ambil tindakan... still ajhe macam tu... LEMBAB......

Hangin Satu Badan
.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ye! aku sokong! sgt menyakitkn ati..hoh!

Miko Yamaguchi berkata...

harharhar...betul2..aku sokong...aku sendiri pun mengalaminya suatu ketika dulu...tapi skg cam ok sikit...huh...

Tanpa Nama berkata...

ok jer bro....
wa pun pki maxis broadband..
ok jer..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin