Isnin, 7 April 2008

Bowling@MawiFrenz.com

.
Pada semalam ahad 6hb april... pagi kul 9.30pagi... aku sekali lagi involve mewakili EbiFC dalam sukan Bowling... hemmm kali ni anjuran MawiFrenz and Mafia... kira ni team team MAWI lahhh... huhuhuh...

so event start around kul 10pagi... after register and undian lane bagai... ambik goodie bag and sarapan pagi... kitorang pun ke lane masing masing.... kali ni Ebi FC hantar 3 team... wahhh semakin membesar team bowling EBIFC ni... huhuhuu....

well seperti biasa main 3 games... group aku selaku Team Ebi FC2 berentap di lane 5.... manakala Ebi FC1 di lane 15 kalau tak silap aku... hehehehhe... dan satu team lagi Ebi FC3.... lane 22 kot... hemmmm.....

so kali ni 32 team yang bertanding.... dan team aku kali ni main keempat empat bowlers tak menjadi tak tau kenapa... tak pernah pernah kitorang main under 100pin... hari tu kitorang drop... ntahlahh abaikanlahh dah lepas pun... huhuhuhh

so setelah selesai berentap 3 game.. kitorang pun berkumpul.. tiba tiba anoucement kedengaran menyatakan kehadiran Mawi... wahhh aku duk terfikir... turun gak mamat ni.. Bagus... walaupun ni just MawiFrenz... tapi dia turun gak... ialahh fc dia gak... hehehe bagus bagus....

so keputusan pun diumumkan... seperti dijangka team aku just dapat no 23 dari 32 team... boleh hehehehe dan Pojee selaku wakil kitorang gi terima hadiah.... dan yang lagi tak best.. kitorang dapat hamper dari kitorang sendiri apakah.... huhuhuhuh..
...


then umum umum team team lain... EbiFC1 plak... diumumkan... mereka plak dapat no 17.... ok lahhh.... dorang ni pun tak menjadi... heheheh then si Dasroll and Ean wakil terima hadiah... hehehhe..... cogrates gang kali ni korang tewaskan team aku... huhuhuhu....


then kitorang still menunggu dimana kedudukan Ebi FC3 yang diwakil Hadek...Awie... Jaja... dan Zakee.... hemmm dengar citer permainan mereka ni not bad... ngan Hadek dapat buat 200+ jatuhan pin... dalam frame ketiga... si Zakee buat 190+ di frame pertama... dan Awie buat 180 diframe kedua... so... dimana kedudukan dorang... then finally dorang just dapat tempat KELIMA... ok lahh top 5 gak... huhuhu

so juara kali ni team SHAWALFC berapa ntah.. aku tak ingat... tapi bowlers diorang semua power siot dan ladies dorang pun juara individu wanita lagi... hehehehhe....


so settle penyampai hadiah... kitorang pun duk snap snap gambar.... agih agihkan hadiah hamper semua bagai... around kul 1.30 macam tu... kitorang semua bersurai... so gitulahh citer nye bowling hari tu... dan aku memang kecewa ngan permainan aku... tak apa... tunggu next event.... hehehehhe..... sekali hancur gak... wakakkaka...


akhir kata MAJULAH SUKAN BOWLING UNTUK FC... RELAXXX

layanz...

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin