Ahad, 13 April 2008

12 April 2008.... Redah Jerrr

.
hemmm.... semalam aku nak cerita pasal... first time dalam sejarah hidup aku.... aku gi layan konsert mingguan AF.... walaupun aku dah ikut perjalanan program ni sejak dari AF 1 lagi... tapi aku still tak kesempatan untuk melayan live mean gi layan konsert ni di dewan sivik... tempat berlangsungnya AF ni...

pada mereka yang selalu membaca blog aku ni mesti perasan kan... aku first time gi pun... tima final AF 5 tahun lepas.... tu pun dengan cara tak disengajakan... kebetulan... so malam tadi... aku memang plan and wanna try... gi... walaupun actually ada peluan nak gi... minggu lepas... mean konsert 3... bila one of member aku offer ticket kat aku.... but... aku tak apa gi... hehehhe...

so around kul 7.30 macam tu... aku sampai kat car park dewan sivik tu.... actually aku baru ajhe balik dari Shah Alam... keluar seharian mencari barang... bersama member aku... so balik ajhe dari Shah Alam aku direct terus ke Dewan... sampai sana... jumpa Kunyeet yang lebih awal sampai dari aku... dia ni sama sama ngan aku dari EBI FC yang kini meredah ke REDAH JERRR....

so lepak menunggu member Redah si Dzarif and Eita... dorang ni ajhe yang aku kenal... heheheh si Dzarif... pembeli ticket dan si Eita... aku kenal coz dia ni pun pernah masuk forum kat Rumah Kuning.. heheheh.... than tengah duk tunggu dorang... kantoi.. jumpa member aku yang nak offer ticket before this... heheheh.... dia mai ngan aweks dia.. and abang ipar dia... huhuhuhu.....

so tunggu punya tunggu.... sampai lahh si dzarif and eita and other gang hemm... actually dorang ni semua budak Berehh... hehehe.. so masuk duduk... dan kedudukan aku agak centre lah juga... cuma yang aku unexpected lahhh.... bila dorang ni rupanya tak menyokong Redah Jerrr.. turut sokong Salamzz.. dammed.... mana aku taukan... tapi tu hak dorang... aku kisah apa nye... cuma handphone aku berbunyi berkali kali.. bila semua sms kat aku.. kata.. sejak bila aku sokong SALAMZ.... damm it....

so settle konsert.... korang pun tau kan siapa keluar apa semua.. kan.... cuma apa yang aku rasa lahh pengalaman nengok live... hemmm memang lahh feel sebab ko nengok betul betul depan mata... cuma bila ko nak dengar dorang nyanyi.... betul betul... hemmm better nengok tv... sebab lebih jelas kedengaran... dan dapat detect mana yang tak kena... ni pada pendapat aku ok... hehehehe...

settle ajhe... apa lagi snap snap gambar... depan dewan... hehehehe bergambar ngan team Redah Jerrr..... jumpa plak... team Cham. ye ker ejaan aku ni.. dorang ni Raja Lawak musim kedua nye budak... so aku memang tak layan sangat Raja Lawak ni.. hehehehhe... tapi sempat gak bergambar... wakakakkaa....


then lepas tu kitorang gerak gi medan selera lepak lepak makan makan bersama si Heliza.... dia ni pun join group ni... seperti aku kata tadi kan... team ni actually semua budak budak BEREH... so si Ija ni memang lahh rapat ngan dorang.. so apa lagi join lahh lepak makan...

around kul 1 pagi.. kitorang semua gerak balik ke rumah masing masing... heheheheh.... so gitulahh pengalaman aku layan konsert mingguan AF.... heheheheh biasa ajhe... cuma tak semeriah layan Konsert SUNBURST.... wakakkakaka.... next week aku still duk pikir nak gi ke ta... coz aku ada majlis pertunangan di Seremban lah pulak... hemmmm....

Tak Sangka Ye...
.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mana gambar2 ku???? ble nak send????

KeMatZ berkata...

alamak... terlupa sudah.... hehehehe lupa lahh kunyeet.... nanti lahh ye.... ko save ajhe dari blog aku ni... hehehehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin