Ahad, 6 April 2008

Hang Out At Genting Highland

.
hemmm...... ni nak panggil gathering ke hang out.... huhuhuhu.... aku just nak inform hang out lahhh....planning ngan sue nanny and pza tu gi genting and invite others budak budak ACCP Class 11 Client Server.... hemmmm but finally on that day... only 6 orang aje pergi... Mas and Wan.... join.... huhuhu... others no comment...

so aku pza wan and mas... gerak ke genting tu dari KL SENTRAL... manakala si nany and sue... dari Gombak.... so aku berempat pun berkumpul di Sentral kul 1015 mcam tu kerana bas kul 1030pagi... naik naik bas ajhe.. aku dah hangin satu badan ngan apek driver ni... membebel... bila penumpang bertanya... dah tugas ko inform ajhe lahh....

nak ajhe aku tendang dari belakang.... dah lah aku duk seat depan... no 3 dan 4 memang belakang driver... kenapa aku duk depan... tu tanya pza... hehehehe..... nasib baik aku tak snap gambar ko pek... tak aku publish kat blog aku ni... biar semua kenal ko... waakkakaka...

then dah gerak.... sampai kat tempat skyway... kitorang terus naik ke atas..... huhuhuu..... sampai ajhe atas... tempat first dituju... THEME PARK lahhh mana lagi... sampai sana nengok si Nany and Sue dah sampai dan bermain beberapa permainan dah... sebab dorang naik bas kul 8 pagi... hehehhee....

so first permainan aku naik... apa lagi... SoleroShot (ejaan aku ni aku tak sure... what eva lahh).... heheheh tapi yang naik benda ni hanya aku berempat ajhe.... heheheh aku nany wan and mas... huhuhu si pza tak lepas nak naik... ketinggian tak mencukupi.... manakala si sue... dia kata takut topi dia tanggal... huhuhu....


settle Solero tu... kitorang naik roller coaster plak... hehehhe yang ni semua naik... huhu
huhuh.... then lepas rollercoster.. kitorang lepas makan makan jap dalam train siput... yang nany ingat bergerak... huhuhhuhuh..... settle makan.... makanan disediakan oleh nany... nugget, fries, kacang, pza... sandwich sardine, aku.... jajan, mas... coklat, sue... meehoon goreng and paru....


then kitorang naik buaian yang berpusing tu apa nama dia... hehehehhe benda ni ok lahh just berangin..... apa lagi yang kitorang naik ye... hemmmm haaa si pza and sue... dorang naik eye on genting... huhuhuu.... kitorang just duk bawah ajhe... layan badut... hehehehe


then sambil sambil begambar.... then hujan.... layan performance yang disediakan oleh pihak theme park... ahli akrobatik... betul ke ejaan ni what ever... bukan aku buat karangan BM SPM pun.... lepas tu kitorang naik sampan aladin yang membosankan yang tak ada perasaan pun... tapi aku pelik nengok orang depan aku beria nye takut... ntahlahh... kalau naik solero tak tau apa jadi kat dorang....


then lepas tu naik Pirate apa ntah... ni satu lagi.... memang aku tak akan naik lagi lahhh dalam ingat ala ala rumah hantu ke apa tapi tak ada apa pun yang menakutkan.... tapi tu pun aku nengok ada juga orang menjerit ala ala histeria... hehehehhe lepaskan tension kot....

then nengok time pun dah around kul 5.30ptg.... bas kul 6.30ptg gerak ke KL SENTRAL.... so turun... naik skyway... sampai bawah... heheheh then naik bas.... hehehe sampai sentral around kul 7mlm... then kitorang pun balik lahh... hehehhe

so apa apa pun pada Nany Pza Sue Mas and Wan... best gak hang out ngan korang... next time kita plan gi air terjun plak ye... sebab aku nengok masing masing dah tu
gas untuk membawa barang kalau kita gi picnic... hehehhe Wan.. apa lagi.. ko provide AirMinuman lahh.. hehehhe ok...

Tunggu for next event....
.

4 ulasan:

nhanania berkata...

lps ni kite ronda2 planetarium n sekitar nyer plak..ko plan ek..bwk tikar mengkuang sekali..leh dok2 lepak mkn..berkelah di tmn rama2.

HaZiFah berkata...

giler la...dh update

KeMatZ berkata...

nany..... yahhh... next hang out ok.... huhuhuhu.....

pza.... haruslahh... ni pun ada citer yang tengah que ni.... huhuhu

sukahati berkata...

next activity....

1.planetarium
2.air terjun

pehh...siap ader que

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin