Ahad, 27 April 2008

Aku Bersama Team Redah Jerr.....

.
hemmmm nak citer pasal aku gi layan konsert af6 buat kali ketiga... hehehhe mean dah tiga minggu berturut turut aku gi... wahh gigih plak aku kali ni... tapi best layan.... atleast aku dapat kenalan baru... ehehehhe team Redah Jerrr....

so sampai aku jumpa groupie... duk lepak sementara aku menunggu team Redah Jerr... around kul 8.10malam macam tu dorang pun samapi... then dorang past baju Redah Jerrr kat aku.. aku pun terus ajhe gi transform memakai baju Redah Jerr.....


before masuk dewan kitorang sempat snap pic beramai ramai bersama poster.... dan berbaju sedondon... hehehehheh cool ajhe nampak... kali ni siap ngan rama rama lagi... almaklum si Nadia nyanyi lagu Rama Rama....

so kitorang pun masuk... team groupie termasuk Kunyeet duk kat atas.. kesian kunyeet tak dapat join team Redah Jerr.. tak next week nanti ye... join balik... heheheh....

seperti korang semua nengok konsert dari kaca televisyen korang... hehehehe amacam.. pada mata aku... aku memang tak reti nak complaint pasal performance dorang... cuma apa yang aku tahu malam tu performance Stacy... Nadia... Rina... Riz... and Nubhan... memang best... lain tu... hemmmmm entah lahhh pada aku biasa ajhe...

well seperti korang tau.. kan... Mama Rina... terkeluar... well kini tinggal dua ajhe puteri dalam akademi... hemmm nak buat macam mana.... undian ditangan peminat... hehehehe.... well... settle konsert... kat luar kitorang duk lepak... lagi....



snap snap gambar.... then bila dah settle semua... kitorang pun beransur pulang.... aku plak tak balik terus... aku ngan groupie melepak minum kat SS2 Murni.. Kak Lisa and Afza pun turut join sama walaupun tak gi layan konsert.... hemmmmm so lepak minum sampai kul 1.30pagi.. then balik.. aku dah lahh ada bowling pagi nanti...

hampeh sungguh... gitu lahh citernya tadi.. time aku gi layan konsert AF6 minggu ke 6 hehehhe di mana kali ni siapa ada Persandingan lagi... Persandingan KHAI & ROSMA... apa apa pun aku nak wish Selamat Pengantin Baru... buat Khai & Rosma....

hehehhe gitu lahh layankan ajhe... cuma tadi aku tak sempat jumpa member baru aku yang aku kenal dalam alam maya ni.. si EnKos.. hehehe maybe masing masing lupa and busy ngan fc sendiri.. hehehe dia ni busy ngan fc Stacy... tak apa next time lehh jumpa... tu lah EnKos... heheheh

ok lahh nak tido.. esok ada games... bye...

TakSangkaYe......
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin