Isnin, 26 November 2007

Zila FC Open At MidValley....

.
Ni nak citer pasal bowling ni.... nak disambung lahh citer dari story sebelum ni kan..... so memang aku tido tak sampai 2 jam.... hemmmm then aku ke MidValley untuk main bowling mewakili EBI FC.... punya lahhh mamai ngan bengkak mata ni.... hemmm macam macam berlaku on that day...... benda yang pertama sekali terjadi ialah... kunci kereta aku tertinggal dalam kereta... boleh tak...... arggg geram aku... dah lah ngan bola bowling aku tu semua ada dalam bonet... macam mana ni...


tak apa aku cool ajhe dulu... then aku try call member aku si Mally (Adam) sebab dia ni pun main gak bowling time tu tapi dia main untuk Dafi Fc....... tanya dia kat mana... so dia kata dia ada kat McD.... then aku jumpa dia mintak pinjam kunci kereta dia.... coz aku nak try buka atleast bonet kereta aku... coz bonet kereta aku ni dah rosak dah... apa apa kunci lehhh masuk... lepas kena bukak dek pencuri yang mencuri tayar spare aku..... bengong.....
then berjaya gak aku buka bonet kereta aku tu... so aku ambil bola bowling aku dah aku abaikan dulu pasal kunci kereta aku tu.... pada aku... biar aku focus dulu ngan bowling ni dulu..... then aku pulang balik kunci kat member aku tu dan join dorang minum kat McD.... sementara menunggu registration....

event ni start kul berapa ye 11 kot.... tunggu artist fc tu lagi untuk merasmikan event ni si ZILA AF 4.... perhh cun tu dia skrang ehehehehhehe...... Ebi FC time ni hantar 2 team... dan team aku diwakili oleh Aku, Pojee, Zakee and Idril.... and satu lagi team..... si Hadek, Yus, Pejal and Ika...... hehehehehe dalam event kali banyak gak artist yang turut serta.... hehehehhe macam Yazeer Zahid Nija Farhan Karen... siapa lagi ye... heheheh ntah lahhh.... sempat gak lahh aku bergambar ngan dorang semua ni.... hehehehehhehe

kitorang main seperti biasa 3 games.... aku ngan mata bengkak tak cukup tido ok juga lahh main.... heheheh tak lahh drop sangat average 3 game tu around 160 pin hehehehehhehe...... dah lahh time tu KAK GIE... orang kuat EBI FC... mai bagi support.... hehehehhe cuak gak kalau tak perform... nasib ok lahh on that day.... siap kena tegur kenapa bengkak mata... then slumber ajhe jawab baru ajhe sampai dari JB hehehehehe... duk karaoke kat JB sampai kul 2 pagi boleh....

selain KakGie.... other member EBi Fc pun ada hadir bagi support.... seperti Afza .... Lisa..... siapa lagi ye.... hemmm tak ingat lahhh...... thanx for coming... tak lupa pada Aleng yang sama sama baru sampai dari JB... pun turut mai ambil gambar heheheheheheh untuk aku... thanx a lot... tak apa nanti aku belanja teh tarik kat NZ ok.... hehheheheh dan yang best nye tu Si EBI sendiri turun mai walaupun dah habis pertandingan ..... atleast dia turun lahh tunjuk muka.... hehehehe

oh keputusan..... kitorang kalah.... just tak ada luck no 4 ke 5 lahhh team aku... dan other tu no 11... kira ok lahh dari berapa team ye rasanya 34 team kot... tapi yang aku bangga tu... member aku sorang ni si IKA.... dia dapat no 3 terbaik perempuan tapi dia tak dapat hadiah coz hadiah untuk individu just juara and naib juara ajhe.... tak sia sia aku ajak dia ni join bowling team.... huhuhuhuhuhh

Aku di Bowling Tournament Zila FC Open

selesai ajhe event tu baru lahh aku pikirkan pasal kunci... so aku minta tolong sama daus.... untuk antar aku balik ke PJ ambil kunci spare and antar semula ke MidValley.... heheheh thanx DAUS..... hehehehehhehe kalau tak naik teksi lah jawapan nye.... begitulah story pasal event bowling kali ni..... hehehehhehe letih.... sungguh..... ok lahh tunggu next story ok....

EBI FC TEAM DI ZILA FC OPEN

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin