Selasa, 20 November 2007

Pangkor Memories

.
Article bawah ni sebenarnya aku copy paste dari blog lama aku... so tak ada apa pun baru cuma gambar kat bawah ni ia aku baru masukkan hehehehhe supaya ingat kembali memori pangkor bersama budak budak resident 17......


Assalamualaikum.... sajhe ajhe aku nak menyemakkan aku nye blog ni.... tak tau nak tulis apa so.... aku teringat lahhh pulak pasal PANGKOR..... well kawan kawan..... bila nak buat PanGKoR The ReTUrnEd weh... apa kata korang yang dah bekerja setting time.... ok..... coz masa korang tu yang kena di handle kan... well all tak ada masalah sangat.... but.... not around this mounth ok... coz aku balik kampung...... hehehehhehe so...... jom lahhh lahh kita hilang tension kerja and study ... ngan lepak kat pangkor weh...... kita roundeisland hehehehhe slumber... buat kerja gila BBQ time hujan...... makan ikan fresh ... kalo ada luck lahhh hehehehhe berenang ke tengah laut... ada berani lahhhh ....... kita main tanam tanam.... dan nasib baik.... kita lehhhh duk scodeng...... hehhehehe ok lahhh geng sembang banyak tak nak... apa apa pun contact semua ok... kalo plan berjalan lancar....

calooooooo

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin