Rabu, 21 November 2007

open table at Satey Kajang.....

.
[ni pun dari blog lama ...... ok....... layankan aje...]

7 April... time ni aku berjaya arrange satu perjumpaan dengan kebanyakkannye budak budak kelas aku time diploma... hemmmm pada mula nya niat aku memang menjemput semua member member UiTM aku tak kisah lahhh diploma bacth or degree batch,,,, hemmmmm tapi finally yang mai semua nya diploma batch... WOW dah macam REUNION plak..... ialahhh semua nye budak budak IS110 class aku.... and warga RESIDENT 17....

seperti biasalahhh kalau dah lama tak jumpa tu... mcam macam perbualan yang ada.... dari gossip sampai kutuk mengutuk each other... dan pengumuman salah sorang yang akan menamatkan zaman bujang dorang... so macam macam lahhh lagi cerita yang ada...... bermula dari kul 6.30 sampai lahh ending kitorang gerak kul 11 and try tukar port ke NZ Wangsa Maju.....

Photo Edited By Aleng

Seronok gak benda benda ni.... hemmmm apa apa pun aku nak wish thanx kawan kawan kerana sudi mai majlis yang tak seberapa .... yang tak dapat mai tak kisah..... maybe next time ke... itu pun kalau ada lagi lahh hehehehehhe...... so if ada apa apa reunion ke or ada member member lain yang nak buat jangan lupa ajak aku... hhahahahaha

ok lahhh jumpa lagi next blog...... zaijian....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin