Isnin, 26 November 2007

wedding si Sharina Yong

.
18 August 2007 Story....


Hari ni merupakan date yang begitu bermakna buat kawan aku si Siti Sharina di mana dia akan menamatkan zaman bujangnya bersama pilihan hati dia.... hehehehhe actually dia nikah 17 August kot.... kira date ni dia nye majlis wedding lahhh.... so aku plan lahh gi ke wedding dia tu kat..... Jasin Melaka..... coz dia dah jemput kan... karang tak gi kata apa plak... kan.... dan kebetulan ko free .... y not tak gi..... dan plan punya plan aku ajak lahh si Mally and Aleng...... coz Mally lehh naik kereta dia... save sikit minyak..... coz time tu aku still pakai kereta kebal beb.... Aleng sebab dia kan ada camera mahal... heheheh lehh mintak dia ambil gambar...

sorang lagi yang join ialahh si Zaid.... dia ni memang nak join lahh... coz dia ni pun rapat ngan Sharina ni..... tapi masalah dia ni satu ajhe.... lambat.. and tak punctual.... walaupun ko dah plan untuk kenakan dia cakap gerak seawal satu jam pun dia still sampai lambat..... thats y kalau nak set dengan mamat ni kalau event ko kul 11 ko kena cakap ngan dia kul 10.... baru dia akan datang kul 11.... aku tak tau kenapa dia ni.... no wonder lahh tak dapat jadi PTD.... huhuhuhuhuhuhu nak tau kenapa korang tanya lahh dia nanti ye.... hehehehhee jangan marah Zaid... nanti aku belanja teh tarik.....


So gerak lahh kitorang ke Jasin... selepas sarapan pagi kat sekyen 8 shah alam.... then kitorang sampai kat melaka tu around 1 tengah hari kot... dengan sesat bagai...... sebab map dia memang tak sekolah..... aku tak tau siapa yang buat map tu.... memang mengong..... so dah sampai... lihat one team dah sampai... iaitu team cosmopoint si sharina ni... dorang mai awal.... coz dorang ni memang best pren sharina time kat ACCP... group paling terkenal kat ACCP....... hehehehehhe then aku pun lepak ngan member uitm aku... sambil makan and borak borak....

then team mentari court pun sampai... one car dorang mai heheheheheh then borak borak..... si ALeng pun menjalan kan tugas dia snap snap pic bagai..... kitorang lepak kat situ lama gak sampai kul 4 kot... coz nak nengok minah ni potong kek bagai... then after that kitorang pun gerak balik KL......

kitorang sempat gak relax kat jejantas Ayer Keroh Melaka.... kat situ kitorang duk melepak minum kat A&W..... lepas minum tu seperti biasalahh kitorang berempat ni... sempat bergambar ala ala model lahh plak... memang tak tau apa giler hari ni... tapi memang happeninglahhh..... berdiri... duduk... melompat perlbagai cara kitorang guna.... guna..... hehehehehhe then lepas tu kitorang pun terus gerak balik...... hemmmm so memang letih....

sebelum akhiri text ni... Selamat Pengantin Baru Pada Sharina ... semoga berkekalan ke anak cucu....... pada zaid.... kali ni aku post gak pic yang aku edit untuk ko tu... so ko memang tak lehh delete.... hhuhuhuhuhuhuhuuhuhu adios.........

.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin