Isnin, 26 November 2007

karaoke with Ebi FC

.
10 August 2007...

Hari ni (onthedate) merupakan ulangtahun ku yang ke 26.... perhh dah tua dah aku ni ..... tapi satu pun aku belum ada... cuma baru nak start kerja macam mana ni.... hehehhehehe so tahun ni bday aku ni jatuh on Friday... time kerja lahh... aku plak tak ada idea nak buat apa for my birthday.....

tapi yang best nye tu dua hari sebelum bday aku ni... si Lisa call... "Kematz... nak join karaoke tak... bersama Ebi.... ni last minute nye event..... Si Ebi nye idea......" then aku tanya bila.... jawapan Lisa "10 August Hari Jumaat kul 8 Malam Kat RedBox Sogo..." then aku pun memang tak pikir panjang... coz on that date is my bday..... tapi aku tak inform lah kat dorang pasal bday aku tu.... so aku On.... then dia suruh aku deal ngan member member bowlers aku.... and also Aleng... then aku calling semua... dan si Idril and Aleng... On.... heheehhehe

so 10hb... hari jumaat selain aku buat kerja bagai... aku balik around 6 lebih... tak apa rumah aku dekat ajhe ngan Bernas... then habis mandi bagai aku terus gerak ke KL.... mula mula ingat nak park kat SOGO... tapi biasalahh KUALA LUMPUR pada hari jumaat.... Jammed macam shial.... finally aku decide park kat Komuter Bank Negara.... so aku kena lahh jalan kaki naik jejantas bagai untuk ke Sogo.... dah lah malam tu tiba tiba exzos kereta aku patah... apa lahh nasib aku ni... tak apa abaikan ajhe.. aku malas nak pikir benda benda remeh temeh ni.... huhuhuhuhuhuhu

then sampai kat Sogo Aleng call aku tanya "Kat Mana" aku kata on the way tunggu kat ground floor... bila jumpa Aleng aku berdua terus naik ke atas... and menuju ke bilik no berapa ye aku tak ingat tapi memang besar lahhh... hehehehhe sampai semua dah ada kecuali si Artist nye lahh si EBI... huhuhhu... so kenal kenal.... yang best tu member chat aku kat eTALK... pun ada dari KK beb... si Putra.... huhuhuhuhuh..... finally jumpa live gak mamat ni... ok lahh dia pun boleh masuk perangai dia ngan aku....


then Ebi pun sampai... dia bawa member AF dia si Farha... dan karaoke pun bermula.... ehehehhehe seperti biasalah artist lahh nyanyi kitorang ni just mai nak jumpa lepak lepak aje.... hehehehhee aku pun just nyanyi satu lagu.... wakakakka suara dah lahh tak best.. ada hati nak bawa lagi Fiq.... 3 Malam ..... memang malam lahhh...... time karaoke tu tengah go on... tup tup si Dafi mai.... dia kebetulan ada press conference kat situ... then dapat tau Ebi ada so dia dah lama tak jumpa si Ebi ni... si Dafi ni pun kena nyanyi gak... dan lagu dia nyanyi Pencinta Wanita.... duet ngan Ebi....

selesai Karaoke ada satu sessi iaitu dorang buat tukar tukar hadiah..... dan hadiah aku... aku nengok si Bloger...SultanMuzaffar yang dapat.... aku plak dapat hadiah dari Putra... ok... hehehehhehe selesai tukar tukar hadiah bermula lahh sessi poss bersama Ebi... so bergambar bagai... around 11 tak silap aku kitorang pun gerak balik..... dan aku ngan aleng sebelum balik sempat lepak kat NZ mengeteh... dulu.....


Gitu lahh citer nye... aku kira happy lahhh buat pertama kali aku celebrate bday aku ngan berkaraoke ngan team team FC... walaupun time tu hanya aku ngan Aleng ajhe tau hari tu bday aku... tapi aku biarkan ajhe.. hehehehhe tak nak lahh nanti ntah apa apa dorang suruh aku buat... maklum lahh bday boy... sure kena dajal nye.... huhuhuhuhuhu tapi best sebenarnya kan... bukan selalu.... tak next time ok..... so tunggu next event nye story plak... wokkehhh....
.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin